Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Zpravodajství on demand. Srovnávací studie zpravodajských podcastů v Česku
Pávová, Lucie ; Groman, Martin (vedoucí práce) ; Štoll, Martin (oponent)
Tématem této diplomové práce jsou české zpravodajské podcasty tvořené tradičními médii. Zkoumá jejich znaky a odlišnosti, taky přináší perspektivu jejich posluchačů. Analyzován byl nejprve obsah 61 epizod tří podcastů: Vinohradské 12, Studia N a E15 Castu. Každý z nich byl charakterizován na základě předem stanovené sady kritérií. Následně byly tyto znaky porovnány s definicemi zpravodajství a publicistiky. Poté proběhlo celkem 20 polostrukturovaných rozhovorů s posluchači zpravodajských podcastů. Předmětem výzkumných otázek byly jejich motivace, preference a vývoj jejich vztahu k jiným formám zpravodajství. Získané odpovědi byly následně v praktické části vysvětleny na základě kvalitativního výzkumu s využitím metody zakotvené teorie. Ze všech získaných dat vyplývá, že zpravodajské podcasty nenaplňují současné definice zpravodajství, obzvlášť pak ty z kategorie tzv. deep dive podcastů. Z šetření s posluchači vyšlo najevo, že většina z nich také přistupuje ke zpravodajským podcastům spíše jako k publicistickým obsahům. Dále, že třemi pilíři zpravodajského podcastu jsou: jeho moderátor, obsah, a nakonec technické zpracování a postprodukce. Zpravodajské podcasty podle získaných výpovědí nezastupují konzumaci jiného zpravodajství, spíše ji doplňují.
Internetové memy v komunikaci značek na sociálních sítích
Pávová, Lucie ; Zápotocký, Jan (vedoucí práce) ; Schneiderová, Soňa (oponent)
Předmětem této práce je spojení marketingové komunikace na sociálních sítích a fenoménu internetových memů. Práce se zaměřuje na český trh a na značky, jež memes využívají pro komunikaci v rámci svých profilů na sociálních sítích. Teoretická část je věnována především pojmu internetový mem, jeho charakteristice, vzniku a šíření a uplatnění v marketingové komunikaci. Obsahem praktické části práce je vývoj a současný stav využívání memes v komunikaci vybraných značek v České republice na sociální síti Facebook. Předpoklad postupného vývoje využívání memes se prokázat nepodařilo, efektivitu využívání memes v komunikaci na sociálních sítích však ano. Na základě spojení poznatků z teoretické a praktické části navrhuji zaměřit se na aspekty ovlivňující efektivitu šíření informace, zejména na relevanci a intertextualitu a dále na branding internetových memů použitých v marketingové komunikaci.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.