Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Nadaný žák v současné škole
Pánková, Monika ; Mazáčová, Nataša (vedoucí práce) ; Váňová, Miroslava (oponent)
Tato práce se zabývá nadanými žáky, jejich nadáním, identifikací a možnostmi vzdělávání v českých školách. Práce je rozdělena na dvě části: praktickou a teoretickou. V teoretické části si nejdříve řekneme, co nadáni je, vysvětlíme si různé pojmy, které jsou podobného významu jako nadání a jak se rozlišují, představíme si modely nadání různých odborníků a také si představíme základní druhy nadání. Dále uvádím charakteristické vlastnosti a typologie nadaných dětí a jak se nejen pomocí těchto vlastností nadaný žák identifikuje. Významnou součástí této práce je vzdělávání nadaných žáků, které rozděluji na vzdělávání ve škole a mimo školu. Popisuji zde konkrétní formy vzdělávání a možnosti práce s nadanými dětmi a hodnotím jejich pozitiva a negativa. Do mimoškolních aktivit zařazuji rodinné prostředí, školní kroužky, organizace a instituce věnující se nadaným dětem. Na závěr teoretické části dávám shrnutí této problematiky v České republice a také jak je to se vzděláváním pedagogů nadaných. Praktická část obsahuje dotazníkové šetření i s vyhodnocením, zaměřené na zjištění povědomí veřejnosti o nadaných a jaký mají o této problematice přehled.

Viz též: podobná jména autorů
2 Panková, Miroslava
1 PÁNKOVÁ, Marika
3 Pánková, Magdalena
3 Pánková, Magdaléna
2 Pánková, Markéta
1 Pánková, Michaela
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.