Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 59 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Komunikace učitelů ve středních školách pro sluchově postižené v ČR
Pánek, Petr ; Hudáková, Andrea (vedoucí práce) ; Zbořilová, Radka (oponent)
Diplomová práce se zabývá pedagogickou interakcí učitelů ve středních školách pro sluchově postižené v České republice. Důraz je kladen na vzorce jejich jazykového chování a motivovanost výběru jazykových prostředků při výuce dějepisu. Práce je rozdělena na dvě části. Teoretická část se vedle přehledu relevantní odborné terminologie v domácí a zahraniční literatuře věnuje i srovnání komunikačních metod a strategií v učební interakci. Nechybí shrnutí dosavadního poznání a krátký vhled do vývoje pedagogické komunikace ve školách pro sluchově postižené. V praktické části je popsán průběh a výsledky kvalitativní výzkumné sondy a to za použití empirických kognitivních metod. Ve třech středních školách pro sluchově postižené proběhl náhled v hodinách dějepisu, z nichž byl pořízen videozáznam. Vzhledem ke zvolenému modelu výzkumu a jeho cílům nebyla hodnocena obsahová stránka výuky, nýbrž jen forma komunikace pedagoga. K upřesnění interpretace získaných dat přispěl i následný rozhovor s každým učitelem o motivovanosti jeho jazykového chování. Zvláštní pozornost je zde věnována především problematice porozumění výkladu - jaký jazykový rejstřík pedagog používá, aby mu porozumělo co nejvíce studentů ve třídě. Výsledkem výzkumu je přehled jazykového chování všech tří sledovaných učitelů dějepisu. Ten sice...
Marketingová studie zvoleného subjektu
Kužílek, Václav ; Pánek, Pavel (vedoucí práce) ; Lukáš, Lukáš (oponent)
Hlavním tématem této diplomové práce je marketingová studie vybraného subjektu. Vybraným subjektem je společnost Availpro, která se zaměřuje na vývoj a prodej softwarových řešení, která ulehčují práci hotelovému managementu. Hlavním cílem je návrh opatření, které by mohla zlepšit a zkvalitnit jednotlivé marketingové procesy ve společnosti. Práce je rozdělena do dvou částí. První částí je rozbor teoretických informací, které byli čerpány z příslušné odborné literatury. Teoretické informace slouží jako nutný základ k pochopení probírané problematiky. Konkrétně jsou v práci popisovány jednotlivé marketingové procesy, činnosti a nástroje, které jsou v dnešní době nutností pro správné fungování společností. V druhé části práce je vyhotovena analýza primárních a sekundárních dat. Primární data byla získána z dotazníkového šetření, které bylo zaměřené na zákaznickou spokojenost s produkty společnosti Availpro. Sekundární data jsou získána z interních zdrojů společnosti a také z komunikace s jednotlivými zástupci marketingového oddělení. Na základě těchto informací byly vyhotoveny doporučující návrhy a opatření, které by měly vést ke zlepšení a zefektivnění stávajících marketingových činností.
Event management
Jindrová, Dagmar ; Pánek, Pavel (vedoucí práce) ; Martina, Martina (oponent)
Souhrn Diplomová práce se zabývá problematikou event managmentu a je rozdělena do dvou částí. První částí je literární rešerše, která se do detailů zabývá pojmy v oblasti event managementu, jejich vzájemnou provázaností, a spojitostí s marketingovým mixem. Druhý úsek převádí tuto teoretickou znalost do praktické části, kde se zabývá organizací eventu společnosti Bomton, jménem AICHI neboli Art Image Challenge International. Popisován je celý postup příprav a následná realizace eventu. Důraz je kladen na zásady organizování této události, jejich dodržování a vznik návrhu jak pořádat tuto akci. Za pomoci řízeného rozhovoru s pořadatelem eventu a dotazníkového šetření mezi hosty eventu, práce zjišťuje, zda bylo dosaženo vytyčených cílů akce.
Dějiny sportu českých neslyšících
Pánek, Petr ; Vysuček, Petr (oponent) ; Hrubý, Jaroslav (vedoucí práce)
Tato bakalárská práce mapuje dejiny sportu ceskoslovenských respektive ceských neslyšících se zamerením na aktivitu techto sportovcu na území ceských zemí. Podává prehled vývoje sportu ceských neslyšících od prvních písemných zpráv až po soucasnost. Prináší prehledné informace o úcasti ceských neslyšících sportovcu na letních i zimních deaflympijských hrách. V neposlední rade seznamuje ctenáre s vybranými našimi úspešnými neslyšícími sportovci. Samostatnou kapitolu tvorí vhled do problematiky vlivu ztráty sluchu na výkon sportovce. Má práce si neklade za cíl informovat o každé sportovní události neslyšících v ceských zemích. Ani o každém klubu nebo úspechu. Jejím cílem je však pokus o podání uceleného obrazu ceského sportu neslyšících za posledních sto let.
Manažerské dovednosti
Hůlová, Denisa ; Pánek, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce bude v první části zaměřena na analýzu manažerských technik ve veřejné správě, teoretická východiska týkající se osobnosti manažera a klasifikace jednotlivých stylů vedení,zejména se zaměřením na koučování a mentorování. Druhá část bude věnována samostatné analýze, bude proveden sběr podkladových dat prostřednictvím dotazníkového šetření a nestrukturovaného rozhovoru s pracovníky Magistrátu města Ústí nad Labem. Na základě takto získaných informací bude v poslední části vyhodnocení závěrů a doporučení pro zlepšení manažerských technik. Cílem diplomové práce je zjistit prostřednictvím charakteristik jednotlivých manažerských technik, jaký styl vedení manažeři využívají a na základě zjištěných poznatků je analyzovat a porovnat. Zhodnotit úroveň a kvalitu manažerského vedení ve vybrané organizaci ( Magistrát města Ústí nad Labem) a navrhnout opatření ke zlepšení její činnosti.
Marketingová studie společnosti Aquasvět Chomutov
Kučerová, Adéla ; Pánek, Pavel (vedoucí práce) ; Lukáš, Lukáš (oponent)
Diplomová práce přináší marketingovou studii společnosti Aquasvět Chomutov. Ve vlastní práci jsou vystižena teoretická východiska, jež dala základ metodám a postupům, které byly v práci použity. Zahrnuje základní pojmy marketingu, které se v práci vyskytují. V praktické části práce je představen předmět marketingové studie, tedy společnost Aquasvět Chomutov. Pro potřeby stěžejní analýzy diplomové práce, jsou nejdříve představeny výsledky předcházejících analýz, které byly provedeny pro účely studie. Patří mezi ně finanční analýza, analýza konkurentů, a analýza makroprostředí. Díky získaným poznatkům bylo možné vytvořit SWOT analýzu, která ukázala silné a slabé stránky podniku, jeho příležitosti, které může využít i hrozby, kterého oslabují, ukázala také, v jakém prostředí se pohybuje a jaké prvky na něj působí nejvíce. Pro doplnění představy zákazníků o společnosti a také pro účely SWOT analýzy byl přidán průzkum trhu. Průzkum o mínění zákazníků o Aquasvětě Chomutov. V poslední části diplomové práce jsou představena navrhovaná možná opatření pro zlepšení povědomí a návštěvnosti studovaného subjektu a závěr o získaných datech.
Systém hodnocení zaměstnanců ve vybrané organizaci
Bažantová, Anna ; Pánek, Pavel (vedoucí práce) ; Lukáš, Lukáš (oponent)
Diplomová práce se zabývá systémem hodnocení pracovníků ve vybrané organizaci XY. Hlavním cílem je zhodnotit současně nastavený systém hodnocení a v případě zjištěných nedostatků doporučit vhodná řešení a nápravná opatření. Celá práce se skládá ze dvou částí, teoretické a praktické. Teoretická část je zpracována na základě prostudovaných sekundárních zdrojů. V této části je uvedena především problematika řízení pracovního výkonu a systém hodnocení pracovníků. Praktická část je zaměřena na systém hodnocení v konkrétní organizaci XY. V úvodu praktické části je představena společnost a následně popsán současný systém hodnocení. Informace, které jsou v práci uvedeny, jsou získány z nastudovaných interních dokumentů společnosti. Pro získání dat byl použit kvantitativní a kvalitativní výzkum, prostřednictvím dotazníkového šetření. V závěru práce je uvedeno zhodnocení problematiky hodnocení zaměstnanců a doporučená řešení, která mohou vést ke zlepšení současného způsobu hodnocení zaměstnanců.
Administrativní procesy v podniku
Hudečková, Michaela ; Pánek, Pavel (vedoucí práce) ; Kříž, Josef (oponent)
Bakalářská práce se věnuje charakteristice administrativních procesů a vysvětlení významných pojmů s touto problematikou související. V teoretické části se práce zabývá vysvětlením základních pojmů, které se používají při řízení a modelování administrativních procesů. Dále charakterizuje řízení kvality administrativních procesů, nejdříve osvětlí význam kvality administrativních procesů, pak popíše několik metod zvyšování kvality a audit. Poté se bude zabývat jednotlivými administrativními procesy, které jsou rozdělené na vnitřní a vnější. V praktické části se bakalářská práce věnuje charakteristice podniku Provident, s.r.o. a následně se zaměří na podnikový proces ve firmě. Charakterizuje proces účtování a následné procesy, které jsou s ním spojené. Veškeré popisované procesy se budou zaměřovat na administrativní oddělení pobočky Praha sever. Na základě zjištěných informací a procesní analýzy přináší práce návrhy na zlepšení tohoto procesu.
Branding a rebranding
Moravec, Petr ; Pánek, Pavel (vedoucí práce) ; Lukáš, Lukáš (oponent)
Práce je zaměřena na image značky a budování její pozice na českém trhu se sportovním oblečením. Hlavním cílem práce je navrhnout desatero příležitostí pro zlepšení prezentace značky koncovému spotřebiteli v rámci maloobchodního prodeje. První část práce se zabývá shrnutím teoretických východisek a problematiky ohledně tvoření image značky v rámci celého procesu budování značky se zaměřením na maloobchodní prostředí. V praktické části je nejdříve představena značka Under Armour a následně popsána její pozice v rámci českého trhu se sportovním oblečením. Následně je na základě výzkumu prostřednictvím dotazníkového šetření a výzkumu prostřednictvím pozorování sestaven návrh desatera příležitostí pro zlepšení prezentace značky Under Armour v maloobchodním prostředí.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 59 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
1 Pánek, Pavel
6 Pánek, Petr
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.