Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Využití umělé inteligence v grafickém designu pro marketingové účely
Massalema, Adham ; Oukropec, Jindřich (vedoucí práce) ; Moravcová, Hana (oponent)
Diplomová práce se zabývá zasazením umělé inteligence do grafického designu pro marketingové účely. Cílem mé práce je najít, porovnat a doporučit takové nástroje, které jsou v současnosti dostupné, a které využívají umělou inteligenci k tvorbě grafického designu marketingových návrhů. Samotná umělá inteligence se neustále vyvíjí a nabízí svou pomoc v mnoha profesích. Práci jsem rozdělil na dvě části, teoretickou a praktickou. V teoretické se zabývám vysvětlením a vývojem fenoménu, následně výskytem umělé inteligence v designu, grafickém designu a v marketingu. Ze získaných vědomostí a dle daných kritérií porovnávám dostupné nástroje. V návaznosti na zkoumání je vyhodnotím a doporučím, jak je lze využít v současnosti, zároveň ale i v čem stále strádají.
Autenticita na nové sociální síti BeReal
Ouhrabková, Eliška ; Oukropec, Jindřich (vedoucí práce) ; Švecová, Martina (oponent)
Tématem této bakalářské práce je zkoumání autentického vystupování na nové sociální síti BeReal. Ambicí práce je s využitím kvalitativních metod zjistit, jak se prezentují vybraní respondenti na této sociální síti. Teoretická část práce se věnuje komunikaci, sociálním sítím, sebeprezentaci, autenticitě a představení aplikace BeReal. V praktické části je představena metodologie výzkumu, která čtenáře seznamuje s výzkumným vzorkem a výzkumnými otázkami. Také uvádí důvody ke zvoleným metodám kvalitativního přístupu, kterými v této práci jsou polostrukturované rozhovory a k nim připojená tzv. metoda digital tracing. Na metodologickou část navazuje výzkumný úsek práce. Ten je rozdělen do podkapitol podle výzkumných otázek, které mají za cíl pomoci zodpovědět hlavní výzkumnou otázku týkající se míry autenticity uživatelů. Poslední kapitolou výzkumu je pak diskuse výsledků, která shrnuje závěry rozhovorů a propojuje je s teoretickými znalostmi z první části práce. Závěr práce přináší stručné shrnutí výsledků a návrhy k dalšímu zkoumání fenoménu.
Analýza komunikace producentů alkoholu na sociálních médiích
Štefan, Petr ; Hejlová, Denisa (vedoucí práce) ; Oukropec, Jindřich (oponent)
Magisterská práce "Analýza komunikace producentů alkoholů na sociálních médiích" se zabývá marketingovou komunikací producentů alkoholu na sociálních médiích. Zkoumá období od 1. 1. 2020 do 31. 12. 2021. Práce si nastavuje cíl zmapovat marketingovou komunikaci producentů alkoholu na sociálních médiích do hloubky a zároveň vytvořit dostatečně široký kontext, ve kterém bude možné výsledky prezentovat. Téma marketingu alkoholu na sociálních médiích je v současnosti důležité, protože může přispívat k tvorbě závislosti na alkoholu, nebo tvořit překážky konzumentům alkoholu, kteří se snaží svou konzumaci omezit. První část práce ustanovuje teoretický základ marketingu na sociálních médiích a právních regulací reklamy na alkohol. Druhá část práce obsahuje smíšený výzkum, který obsahuje jak kvantitativní, tak kvalitativní výzkumné metody. Výsledky každé metody jsou nejprve interpretovány samostatně a následně jsou výsledky obou výzkumů spojeny v závěru a prezentovány dohromady.
Digitální a tradiční komunikace módních značek na příkladu řetězce DIOR
Vašutová, Mariana ; Jirák, Jan (vedoucí práce) ; Oukropec, Jindřich (oponent)
Bakalářská práce "Digitální a tradiční komunikace módních značek na příkladu řetězce Dior" analyzuje komunikační strategii této světově úspěšné značky. Práce má jednoduše specifikovat samotné působení značky, zejména však jejich komunikačních aktivit. Cílem je zkoumání proměn komunikačních strategií a popis nebo spíše identifikace rozdílů mezi tradiční a digitální komunikací. Záměrem je také přiblížení módně marketingové komunikace jako takové na základě deskriptivní analýzy získaných poznatků. Práce je rozdělená na teoretickou a analytickou část. Teoretická část nabízí lepší vhled a orientaci v tématu, zatímco ta analytická, opírající se o kvalitativní výzkum v podobě polo-strukturovaných rozhovorů pomáhá dojít k detailnějším závěrům. Závěry jsou odvozeny na základě deskriptivní analýzy a syntézy získaných informací a poznatků. Bakalářská studie představuje komunikaci značky Dior a má být obohacením všech dosud dostupných prací zaměřujících se na komunikaci v módním průmyslu. Přestože má Dior vybudovanou tradici a historii, v současném světě konkurence a moderních technologií se v komunikaci neobejde bez kombinace tradičních prvků s digitálními. Závěry práce naznačují, že propojení digitální a tradiční komunikace je zásadní pro oslovení v informačním světě. Závěry také posilují existující...
Prezentace ženské krásy na Instagramu z pohledu "beauty" influencerek
Floriánová, Eliška ; Turková, Kateřina (vedoucí práce) ; Oukropec, Jindřich (oponent)
Tématem bakalářské práce je "Prezentace ženské krásy na Instagramu z pohledu "beauty" influencerek". Ambicí práce je s využitím kvalitativních metod zjistit, jak ženskou krásu a ženské tělo vnímají a na sociální síti Instagram prezentují samotné influencerky. Teoretická část práce popisuje, jaké vlivy může mít užívání sociálních sítí na dospělé ženy a mladé dívky, přičemž se věnuje především negativním vlivům, nalézt v ní můžeme fakta o tom, jak se kvůli častému sdílení ženských těl na Instagramu zvyšuje u ženy možnost rozvinutí poruchy příjmu potravy. Dále je zde zmíněná skutečnost narůstajícího počtu chirurgických zákroků obličeje, které rovněž souvisí s častým prohlížením upravených fotografií. Teoretická část práce se věnuje také principům fungování Instagramu, jeho funkcím a dalších aplikací pro úpravu fotek. Zmíněné jsou významné české i zahraniční profily, které se zaměřují na zdravé uvažování o ženském těle a motivují uživatelky Instagramu k vlastnímu sebepřijetí. Metodologická část definuje použitou metodu, tedy e-mailové rozhovory, kterých se účastnily vybrané české influencerky, jež se na svých profilech ženské kráse věnují. Analýze jsou pak podrobeny některé z jejich příspěvků i s komentáři. To vše má přispět k hlubšímu pochopení, co je dnes na sociální síti Instagram považováno za...

Viz též: podobná jména autorů
2 Oukropec, Jiří
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.