Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Mediální reflexe současných trendů ve stravování
Šulcová, Barbora ; Zábrodská, Kristina (vedoucí práce) ; Osvaldová, Lucia (oponent)
(abstrakt) Cílem bakalářské práce Mediální reflexe současných trendů ve stravování je popsání mediálního obrazu čtyř stravovacích stylů (veganství, vitariánství, paleo diety a bezlepkové diety) na příkladu sedmi online médií (iDNES.cz, Novinky.cz, Blesk.cz, Aktuálně.cz, Deník.cz, Lidovky.cz a IHNED.cz), a to v období od května 2014 do května 2016. Výzkum proběhl použitím metod kvantitativní obsahové analýzy a kvalitativní obsahové analýzy. Kvantitativní analýza odpovídá na otázky týkající se tonality mediálních obsahů, komunikace témat v čase a podle médií a tematického zařazení textů i konkrétních trendů ve stravování. Tato analýza je doplněna kvalitativní metodou, která podrobněji popisuje mediální reflexi vybraných trendů ve stravování.
Mediální obraz značky Pilsner Urquell v českých zemích v dobách socialismu a v současnosti
Cenefelsová, Andrea ; Zábrodská, Kristina (vedoucí práce) ; Osvaldová, Lucia (oponent)
Bakalářská práce zkoumá mediální obraz značky Pilsner Urquell v českých zemích v rozdílných dobách, a to v současné demokratické České republice oproti období socialismu v letech 1965-1989. V první části přibližuje éru socialismu a fungování médií v minulosti, včetně historického přehledu o značce samotné. Druhá část mapuje zájem médií o značku Pilsner Urquell a mediální obrazy značky zkoumá za pomoci užití obsahové analýzy zpravodajských článků o značce ve vybraných celostátních a regionálních denících. Závěr představuje komparaci jednotlivých mediálních obrazů, zjištěných provedenou analýzou.
Role a postavení rozhlasu v době konvergence médií
Puklová, Anna ; Jirků, Jan (vedoucí práce) ; Osvaldová, Lucia (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá rolí a postavením rozhlasu v době konvergence médií. Od 30. let 20. stol., kdy se stalo rozhlasové vysílání masovým médiem, si i přes veškeré změny v mediálním světě drží své postavení ve společnosti. Práce se v teoretické části zabývá vývojovými trendy v historii rozhlasu, nástupem tzv. nových médií a s nimi spojenými pojmy jako jsou konvergence či hybridizace médií, ale také reakcemi rozhlasu na tyto nové mediální trendy. Za teoretickou částí následuje část výzkumná, která čtenáři představuje výsledky provedeného výzkumu složeného z kvantitativní a kvalitativní části. Kvantitativní část výzkumu byla realizována pomocí dotazníku a jejím cílem bylo zjistit, zda lidé v české společnosti rozhlasové vysílání poslouchají a pokud ano, tak kde, při jakých činnostech a co v něm poslouchají. Kvalitativní část se skládala z šesti polostrukturovaných rozhovorů s respondenty zastupujícími různé generace, jejímž cílem bylo potvrdit a doplnit poznatky z dotazníkového šetření. Výsledky výzkumu provedeného pro účely této práce ukazují, že rozhlas má v českém prostředí stále důležité místo, poslouchá jej 88 % respondentů. Role rozhlasu ve společnosti prošla jistými změnami a v některých případech byla nahrazena televizním vysíláním nebo internetem, přesto si většina respondentů...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.