Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Procesní platforma pro informační systém Národní dotace
Orava, Martin ; Kreslíková, Jitka (oponent) ; Rychlý, Marek (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem a ukázkou možné integrace Informačního Systému Národní Dotace 2016 (ISND) do plánovaného řešení sběrnice Enterprise Service Bus (ESB) Agribus a procesní platformy Business Proces Management (BPM) Agribus. V této práci je provedena analýza požadavků na ESB a BPM Agribus a výběr vhodného řešení pro jejich implementaci. Pro implementaci ESB AgriBus je vybrán Apache ServiceMix. Dále se tato práce zabývá návrhem změn současného řešení ISND, které je potřeba provést, aby ISND byl připraven na novou roli, kterou bude zastávat v ESB AgriBus. Možnost integrace ISND do ESB Agribus je ukázána na modelovém business procesu životním cyklu žádosti o dotace.
Procesní platforma pro informační systém Národní dotace
Orava, Martin ; Kreslíková, Jitka (oponent) ; Rychlý, Marek (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem a ukázkou možné integrace Informačního Systému Národní Dotace 2016 (ISND) do plánovaného řešení sběrnice Enterprise Service Bus (ESB) Agribus a procesní platformy Business Proces Management (BPM) Agribus. V této práci je provedena analýza požadavků na ESB a BPM Agribus a výběr vhodného řešení pro jejich implementaci. Pro implementaci ESB AgriBus je vybrán Apache ServiceMix. Dále se tato práce zabývá návrhem změn současného řešení ISND, které je potřeba provést, aby ISND byl připraven na novou roli, kterou bude zastávat v ESB AgriBus. Možnost integrace ISND do ESB Agribus je ukázána na modelovém business procesu životním cyklu žádosti o dotace.
Implementace pravidel a strategií soutěže RedBot
Orava, Martin ; Rychlý, Marek (oponent) ; Květoňová, Šárka (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá vytvořením zadání programovací soutěže RedBot. Jedná se o soutěž pro studentské týmy, pořádanou společností RedHat. Práce popisuje postup tvorby zadání soutěže a implementaci vyhodnocovacího serveru, který bude sloužit k vyhodnocení soutěže. Tato práce se dále zabývá implementací vizualizační utility k zobrazení průběhu hry a implementací obslužných rutin, které mohou soutěžící využít pro rychlejší tvorbu strategií.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.