Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Závislost velikosti příjmu nejvyšších fotbalových lig a žebříčku zemí dle klubového koeficientu UEFA.
Oralová, Nika ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Název: Závislost velikosti příjmu nejvyšších fotbalových lig a žebříčku zemí dle klubového koeficientu UEFA Cíle: Hlavním cílem práce bylo prokázat, zda existuje závislost mezi velikostí příjmu nejvyšších fotbalových lig a žebříčku zemí dle klubového koeficientu UEFA. Pokud se potvrdí předpoklady, že tato závislost existuje, bude dalším cílem práce ji popsat a alespoň v rámci možností kvantifikovat. Jedním z vedlejších cílů práce je analyzovat fenomén současného fotbalu a prokázat jeho celosvětový význam. Metody: Pro účely práce byla v první řadě analyzována základní data dostupná prostřednictvím veřejných zdrojů (odborná literatura, výroční zprávy, statistické ročenky). Na základě provedeného sběru dat a následné analýzy byla tato data kompilována a vzájemně komparována tak, aby bylo možné sledovat trendy a vytvářet vhodné závěry. Na základě vzájemných závislostí mezi sledovanými ukazateli byly tyto závislosti změřeny. Pro účely měření závislostí byla vybrána statistická metoda regresní analýzy. Výsledky: Výstup práce je, že velikost příjmu nejvyšších fotbalových lig je závislá na umístění konkrétní země v žebříčku UEFA. Tuto závislost lze považovat za prokázanou, třebaže se ukázalo, že závislost platí také v opačném směru - tedy umístění v žebříčku závisí na velikosti příjmu fotbalové ligy....
Marketingový plán sportovní organizace Elite Sport
Oralová, Nika ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Procházka, Jan (oponent)
Název: Marketingový plán sportovní organizace Elite Sport Cíle: Vytvořit správný marketingový plán již fungující organizace Elite Sport v oblasti fitness služeb, který bude zohledňovat současnou situaci a očekávaný vývoj na trhu. Cílem organizace je rozšířit svou nabídku tréninků s maximálně efektivním využitím současných zdrojů společnosti. Metody: Studium odborné literatury, sestavení SWOT analýzy, studium internetových stránek a interních dokumentů společnosti. Výsledky: Vytvořený marketingový plán a návrh změn, které povedou k rozvoji organizace. Klíčová slova: marketing, marketingový mix, plánování, marketingová strategie, služby

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.