Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Identifikace parametrů matematického modelu pneumatik
Olišar, Petr ; Zháňal, Lubor (oponent) ; Porteš, Petr (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá zjištěním parametrů rovnic matematického modelu pneumatiky Magic Formula pro případ příčného skluzu u pneumatiky, která se používá na vozech Formule Student. Autor i vedoucí práce znají přesný typ této pneumatiky, nicméně společnost Calspan, jež data použitá v této práci naměřila, neumožňuje jejich šíření v neanonymizované podobě, proto v práci není konkrétní typ pneumatiky uveden. Úvodní teoretická část práce osvětluje hlavní pojmy vztahující se k pneumatice, stručně představuje některé matematické modely pneumatik a dále pak možnosti experimentálního zjišťování charakteristik pneumatiky, které se používají k vytvoření matematického modelu. Práce následně ukazuje kompletní postup zpracování surových dat z laboratorního měření užitím skriptů vytvořených v programu Matlab. Hlavními vstupními proměnnými jsou úhel boční směrové úchylky, boční síla, zatěžující síla a úhel naklopení kola. Surová data jsou rozdělena na jednotlivé zátěžné stavy, jsou vypočteny hlavní koeficienty (B, C, D, E, Sh, Sv) rovnice Magic Formula a následně jednotlivé parametry (pCy1, pDy1, pDy2, ad.). Ty jsou zjištěny proložením naměřených dat rovnicemi Magic Formula metodou nejmenších čtverců. Práce má dva hlavní výstupy. Prvním je sestava skriptů, jež se dají použít pro vytvoření TIR souboru pro případ jednoduchého příčného skluzu jiných libovolných pneumatik z měření se vstupními daty v obdobném formátu. Druhým výstupem je samotný TIR soubor koeficientů pneumatiky pro případ příčného skluzu, jež může být dále použit pro simulace jízdní dynamiky vozu Formule Student. Práce rovněž ukazuje srovnání mnou vypočtených koeficientů a těch, které byly získány pomocí softwaru Optimum Tire společností Calspan. Dále je pak v práci ukázán vliv zatížení a úhlu naklopení kola na velikost boční síly.
Návrh spojovacích tyčí zavěšení kol z kompozitních materiálů
Olišar, Petr ; Janoušek, Michal (oponent) ; Ramík, Pavel (vedoucí práce)
Práce se zabývá konstrukcí spojovacích tyčí zavěšení kol Formule Student. Cílem práce je navrhnout lepený spoj mezi karbonovou trubkou a hliníkovou vložkou pro novou generaci vozu Dragon týmu TU Brno Racing. Praktická část se zaměřuje na výzkum lepeného spoje a vhodných vlastností lepeného úchytu s optimálními pevnostními a hmotnostními parametry. Obsahuje pevnostní zkoušky při statickém zatížení a konstrukční návrh insertu.
Identifikace parametrů matematického modelu pneumatik
Olišar, Petr ; Zháňal, Lubor (oponent) ; Porteš, Petr (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá zjištěním parametrů rovnic matematického modelu pneumatiky Magic Formula pro případ příčného skluzu u pneumatiky, která se používá na vozech Formule Student. Autor i vedoucí práce znají přesný typ této pneumatiky, nicméně společnost Calspan, jež data použitá v této práci naměřila, neumožňuje jejich šíření v neanonymizované podobě, proto v práci není konkrétní typ pneumatiky uveden. Úvodní teoretická část práce osvětluje hlavní pojmy vztahující se k pneumatice, stručně představuje některé matematické modely pneumatik a dále pak možnosti experimentálního zjišťování charakteristik pneumatiky, které se používají k vytvoření matematického modelu. Práce následně ukazuje kompletní postup zpracování surových dat z laboratorního měření užitím skriptů vytvořených v programu Matlab. Hlavními vstupními proměnnými jsou úhel boční směrové úchylky, boční síla, zatěžující síla a úhel naklopení kola. Surová data jsou rozdělena na jednotlivé zátěžné stavy, jsou vypočteny hlavní koeficienty (B, C, D, E, Sh, Sv) rovnice Magic Formula a následně jednotlivé parametry (pCy1, pDy1, pDy2, ad.). Ty jsou zjištěny proložením naměřených dat rovnicemi Magic Formula metodou nejmenších čtverců. Práce má dva hlavní výstupy. Prvním je sestava skriptů, jež se dají použít pro vytvoření TIR souboru pro případ jednoduchého příčného skluzu jiných libovolných pneumatik z měření se vstupními daty v obdobném formátu. Druhým výstupem je samotný TIR soubor koeficientů pneumatiky pro případ příčného skluzu, jež může být dále použit pro simulace jízdní dynamiky vozu Formule Student. Práce rovněž ukazuje srovnání mnou vypočtených koeficientů a těch, které byly získány pomocí softwaru Optimum Tire společností Calspan. Dále je pak v práci ukázán vliv zatížení a úhlu naklopení kola na velikost boční síly.
Návrh spojovacích tyčí zavěšení kol z kompozitních materiálů
Olišar, Petr ; Janoušek, Michal (oponent) ; Ramík, Pavel (vedoucí práce)
Práce se zabývá konstrukcí spojovacích tyčí zavěšení kol Formule Student. Cílem práce je navrhnout lepený spoj mezi karbonovou trubkou a hliníkovou vložkou pro novou generaci vozu Dragon týmu TU Brno Racing. Praktická část se zaměřuje na výzkum lepeného spoje a vhodných vlastností lepeného úchytu s optimálními pevnostními a hmotnostními parametry. Obsahuje pevnostní zkoušky při statickém zatížení a konstrukční návrh insertu.
Porovnání Nette a Zend Frameworku
Olišar, Petr ; Mittner, Jan (vedoucí práce) ; Burkoň, Lukáš (oponent)
Tato bakalářská práce je zaměřena na představení a porovnání Zend a Nette frameworku v jejich nejnovějších verzích (29. listopadu). Toto představení a porovnání je dosaženo dvěma cestami. Jednak čerpáním z veřejných zdrojů a jednak vypracováním dvou totožných aplikací za použití Nette a Zend frameworku. Na základě těchto dvou aplikací došlo k měření, jehož výsledky jsou hlavním výstupem aplikace. Cílem práce je tedy porovnat schopnosti, které dané frameworky mají, a jejich uživatelskou pohodlnost při používání. Práce je strukturována do 3 celků. První část seznamuje s metodikou porovnání, metrikami a bodovým ohodnocením jednotlivých kritérií. V druhé části je uvedeno, co to je Framework, a je představen návrhový vzor MVC, na kterém oba frameworky stojí. Třetí část je vlastní porovnání obou frameworků na základě metriky uvedené v předchozí části.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.