| |
|
Interaktivní segmentace medicínských obrazových dat
Olša, Martin ; Kršek, Přemysl (oponent) ; Španěl, Michal (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá segmentací anatomických struktur v medicínských objemových datech pomocí metody fast level-set. Zvolená metoda reprezentuje uzavřený 3D povrch postupující v čase z počáteční pozice. Hlavním zaměřením této práce je implementace metody level-set a vytvoření interaktivního nástroje určeného na segmentaci 3D medicínských objemových dat využitím této metody. Nástroj je schopný interaktivně měnit parametry vývoje povrchu během samotného procesu segmentace. Díky povaze metody level-set, může být proces vývoje povrchu pozastaven v jakémkoli momentě, nebo sledovaný několik kroků vedoucích zpět a z této pozice může být restartován s úplně jinou konfigurací.
|
|
Interaktivní segmentace medicínských obrazových dat
Olša, Martin ; Kršek, Přemysl (oponent) ; Španěl, Michal (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá segmentací anatomických struktur v medicínských objemových datech pomocí metody fast level-set. Zvolená metoda reprezentuje uzavřený 3D povrch postupující v čase z počáteční pozice. Hlavním zaměřením této práce je implementace metody level-set a vytvoření interaktivního nástroje určeného na segmentaci 3D medicínských objemových dat využitím této metody. Nástroj je schopný interaktivně měnit parametry vývoje povrchu během samotného procesu segmentace. Díky povaze metody level-set, může být proces vývoje povrchu pozastaven v jakémkoli momentě, nebo sledovaný několik kroků vedoucích zpět a z této pozice může být restartován s úplně jinou konfigurací.
|
| |
|
Komerční komunikace aplikací pro IPhone/ipad
Zitková, Iva ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Olša, Martin (oponent)
Diplomová práce na téma Komerční komunikace aplikací do iPhonu a iPadu se zabývá analýzou účinnosti jednotlivých prvků, které jsou nutné pro úspěšnou aplikaci se zaměřením na komerční komunikace. Práce je rozdělena do dvou částí, kde první, teoretická, část se zaměřuje na popsání úlohy komerčních komunikací v dnešním světě, vymezení mobilního trhu a jeho záazníků a vyjmenování aktivit doporučených pro dosažení úspěchu aplikace. Hlavním výstupem této části je stanovení hypotéz týkající se doporučených aktivit. Druhá, praktická, část bude popisovat život dvou aplikací a porovnávat jejich realizované aktivity s vývojem prodejů. Na závěr bude provedeno vyhodnocení stanovených hypotéz s ohledem na zjištění z praktické části.
|