Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Využití tradic ve volnočasových aktivitách dětí na Chodsku
Odehnalová, Lucie ; Mojžíšová, Jarmila (vedoucí práce) ; Ochrana, František (oponent)
Tato práce pojednává o využití volnočasových aktivit dětí na Chodsku. Ve své první části se zabývá v obecné rovině problematikou volnočasových aktivit, vymezuje základní pojmy pedagogiky volného času, poukazuje na význam a funkce zájmové činnosti a mimoškolního vzdělávání v životě školní mládeže. Dále se zmiňuje o vlivu ontogenetického vývoje na směrování zájmů dětí během volnočasových aktivit. V další části se práce věnuje problematice využití lidových tradic ve výchově a pojednává o útvarech dětského folkloru a výchově k lidovým tradicím. V nejobsáhlejší pasáži práce pojednává o volnočasových aktivitách dětí na Chodsku, včetně historie dětských národopisných souborů v tomto regionu i aktuální situace v předmětné oblasti. Věnuje se též zvykům a obyčejům, které dodnes chodské děti udržují i dalším mimoškolním aktivitám. Práce obsahuje také stručný průzkum názorů na danou problematiku ve formě výňatků z rozhovorů s lidmi narozenými na Chodsku a udržujícími folklorní tradice. Součástí této bakalářské práce je také obrazová příloha, názorně dokumentující sdělení a poznatky uvedené v textové části.
Autorita učitele pohledem žáka
Odehnalová, Lucie ; Mojžíšová, Jarmila (vedoucí práce) ; Nováková, Daniela (oponent)
Téma bakalářské práce "Autorita učitele pohledem žáka" v úvodu osvětluje důvody, které autora inspirovaly k tomuto výběru. Celý život člověka je protkán autoritami, nejen jako součástí rodiny, ale také v pracovním prostředí a v neposlední řadě autorita v rámci školy. Autorita je nezbytná a všudypřítomná v existenci celé lidské společnosti. Bližší specifikace je vysvětlena v teoretické části v kapitolách: "Autorita" a "Definice autority". Praktická část zdůvodňuje, že přesto, že odpovědi na otázky dává samotný stav dnešního pohledu na statut učitele obecně, na školství celkově - autority a obrazu úrovně učitelského postu v komplexním vnímání široké veřejnosti, je jednou z nejlepších technik výzkumu pohledu žáků na jakékoliv téma: dotazníkové šetření. Představuje školu, jako instituci, na jejíž studenty má v dané problematice pohled nejen rodičů, zákonných zástupců, členů rodiny ale celé společnosti zásadní vliv.
Využití tradic ve volnočasových aktivitách dětí na Chodsku
Odehnalová, Lucie ; Ochrana, František (oponent) ; Mojžíšová, Jarmila (vedoucí práce)
Tato práce pojednává o využití volnočasových aktivit dětí na Chodsku. Ve své první části se zabývá v obecné rovině problematikou volnočasových aktivit, vymezuje základní pojmy pedagogiky volného času, poukazuje na význam a funkce zájmové činnosti a mimoškolního vzdělávání v životě školní mládeže. Dále se zmiňuje o vlivu ontogenetického vývoje na směrování zájmů dětí během volnočasových aktivit. V další části se práce věnuje problematice využití lidových tradic ve výchově a pojednává o útvarech dětského folkloru a výchově k lidovým tradicím. V nejobsáhlejší pasáži práce pojednává o volnočasových aktivitách dětí na Chodsku, včetně historie dětských národopisných souborů v tomto regionu i aktuální situace v předmětné oblasti. Věnuje se též zvykům a obyčejům, které dodnes chodské děti udržují i dalším mimoškolním aktivitám. Práce obsahuje také stručný průzkum názorů na danou problematiku ve formě výňatků z rozhovorů s lidmi narozenými na Chodsku a udržujícími folklorní tradice. Součástí této bakalářské práce je také obrazová příloha, názorně dokumentující sdělení a poznatky uvedené v textové části.
Komunikační mix podniku a jeho ekonomické zhodnocení
Odehnalová, Lucie ; Musil, Tomáš (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je navrhnout vlastní řešení rozšíření nástroje komunikačního mixu společnosti, která má velké ambice být nejlepším prodejcem potravin ve městě a která je zároveň dceřinou společností velké nadnárodní společnosti. Budeme navrhovat pro společnost takové vhodné rozšíření komunikačního mixu, aby se mohla dostat více do podvědomí zákazníků a zajistila si tím i svou stálou klientelu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.