| |
|
Hodnocení výkonnosti podniku
Ondráčková, Kateřina ; Hornungová, Jana (oponent) ; Pavláková Dočekalová, Marie (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na zhodnocení výkonnosti podniku. Skládá se z praktické, analytické a návrhové části. Analýzy jsou zpracovány na základě finančních ukazatelů a informací z vnějšího a vnitřního prostředí společnosti představených v praktické části práce. Poslední část se věnuje návrhům na zlepšení výkonnosti podniku.
|
| |
|
Návrh exkurze pro žáky SOŠ
Ondráčková Bílá, Kateřina
V bakalářské práci jsou zpracovány návrhy exkurzí pro žáky střední odborné školy. Cílem teoretické části je popsat organizační formy výuky a charakterizovat exkurzi jako jednu z konkrétních organizačních forem výuky a popsat způsoby jejího využití při odborném výcviku na střední odborné škole. Dále jsou popsány didaktické zásady při konání exkurze a specifikovány vyučovací metody užívané při exkurzi. Metody, které jsem použila pro zpracování teoretické části, bylo studium odborných zdrojů, tvorba výpisků a jejich analýza a syntéza. V praktické části je cílem navrhnout exkurze pro žáky střední odborné školy, a to konkrétní SOŠ (Střední Škola obchodní a služeb SČMSD, Žďár nad Sázavou s.r.o.) - oboru Rekondiční a sportovní masér. Návrh exkurze je sestaven na základě výsledků zjišťování zájmu u žáků 2. ročníků. Pro zjištění zájmu žáků byla užita metoda dotazování, konkrétní technikou pak byl dotazník.
|
|
Hodnocení výkonnosti podniku
Ondráčková, Kateřina ; Hornungová, Jana (oponent) ; Pavláková Dočekalová, Marie (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na zhodnocení výkonnosti podniku. Skládá se z praktické, analytické a návrhové části. Analýzy jsou zpracovány na základě finančních ukazatelů a informací z vnějšího a vnitřního prostředí společnosti představených v praktické části práce. Poslední část se věnuje návrhům na zlepšení výkonnosti podniku.
|
| |
| |
|
Systém prevence sociálně patologických jevů a jeho realizace v základních školách
ONDRÁČKOVÁ, Kateřina
Naše diplomová práce, jejíž název zní: Systém prevence sociálně patologických jevů a jeho realizace v základních školách se zabývá rozborem možností, přístupů a podmínek realizace primární prevence na základních školách. Cílem naší práce je popsání fungování systémů primární prevence na krajské a školní úrovni, tzn. provedeme srovnání přístupů k této problematice na vybraných školách v Jihočeském a Pardubickém kraji. Analyzujeme programy výše uvedených krajů na koncepční úrovni a budeme sledovat realizaci preventivních programů na konkrétních školách (např. základních či speciálních). Dále budeme zkoumat reálnou pomoc školám při vytváření školních preventivních programů a jejich působení na samotné žáky. Zajímat se budeme mimo jiné také o využití nabízených možností spolupráce školami a jejich využití dotačních programů krajských úřadů. Práce se skládá ze dvou částí, a to teoretické a praktické. V teoretické části se nejdříve budeme věnovat charakteristice a vymezení základních pojmů, tzn. charakterizujeme nejčastější sociálně patologické jevy, které nejvíce ohrožují mlá-dež. Poté se zmíníme o systému prevence jak na školní, tak na krajské úrovni. Praktická část bude zaměřena na rozbor aktivit škol na poli prevence, a to především na metodi-ku prevence, podporu tvorby preventivních programů a jejich dopady na děti. V závěru práce shrneme předpoklady a hypotézy, jež zmiňujeme v úvodu. Ve vybraných školách provedeme sociologický výzkum formou dotazníků, které na konci naší práce vyhodnotíme.
|