| |
|
Míra spokojenosti žen po plánovaném císařském řezu v celkové versus svodné anestézii
Nováčková, Lucie ; Vachková, Eva (vedoucí práce) ; Hvězdová, Alexandra (oponent) ; Zimmerová, Ilona (oponent)
Autor: Lucie Nováčková Instituce: Ústav sociálního lékařství LF UK v Hradci Králové Oddělení ošetřovatelství Název práce: Míra spokojenosti žen po plánovaném císařském řezu v celkové versus svodné anestézii Vedoucí práce: Mgr. Eva Vachková Počet stran: 101 Počet příloh: 6 Rok obhajoby: 2011 Klíčová slova: císařský řez, celková anestézie, svodná anestézie, spokojenost Spokojenost pacientů je jeden z klíčových faktorů, které ovlivňují formování názoru laické veřejnosti na zdravotní systém. Cílem bakalářské práce je porovnat míru spokojenosti u žen po plánovaném císařském řezu v celkové versus svodné anestézii. Výzkum proběhl dotazníkovým šetřením pacientek na Gynekologicko-porodnické JIP Oblastní nemocnice Kolín, a.s. Zkoumaný vzorek tvořilo 50 žen, 30 z nich podstoupilo plánovaný císařský řez ve svodné anestézii a 20 žen v celkové anestézii. Mezi další parametry, které byly sledovány patří vztah mezi úrovní spokojenosti a předoperační anxietou, míra informovanosti v oblasti možnosti anestézie, stupeň pooperačních bolestí a spokojenost s pooperační péčí na JIP ONK a.s.
|
| |
|
Harmonizace účetních výkazů v rámci Evropské unie
NOVÁČKOVÁ, Lucie
Cílem této práce je porovnání rozdílů ve vykazování účetních informací podle čské účetní legislativy a IFRS. V teoretické části se autorka zabývá hlavními rozdíly v těchto dvou účetních systémech. V druhé části, praktické části se autorka zabývá porovnáním sestavených finančních výkazů u konkrétní účetní jednotky. V poslední části se porovnávají hlavní odlišnosti ve vykazovaných účetních informací.
|
|
Komunikační strategie Dětského centra při FTN
Nováčková, Lucie ; Khelerová, Vladimíra (vedoucí práce) ; Chylíková, Hana (oponent)
Cílem této diplomové práce je navrhnutí komunikační strategie pro Dětské centrum při FTN (nezisková organizace). První část je věnována teoretickému vymezení a vysvětlení pojmů z pohledu neziskové organizace. Po teoretickém úvodu navazuje praktická část práce, která se skládá z online výzkumu a konkrétních navržených aktivit pro neziskovou organizaci s ohledem na získané výsledky. Analyzuje marketingový mix, aktuální situaci a možnosti jejího řešení.
|
| |