Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Role televizní stanice VTV 4 v životě vietnamských přistěhovalců v České republice
Nguyen, Hong Khanh ; Baslarová, Iva (vedoucí práce) ; Štoll, Martin (oponent)
Tato diplomová práce se věnuje roli televizní stanice VTV4 v životě vietnamských přistěhovalců v České republice. Snaží se objasnit, jaké jsou funkce VTV4 a co všechno představuje pro své diváky. Obsahuje teoretickou, metodologickou a analytickou část. Teoretická část je sestavena na základě české a zahraniční literatury. V úvodu této části představuje teorie, které vysvětlují funkce masových médií ve společnosti. Dále se pak věnuje charakteristice vietnamských přistěhovalců na území České republiky a jejich vnitřní diferenciaci. Jednou ze zásadních kapitol diplomové práce je také kapitola o samotné televizi VTV4, ve které představíme v krátkosti její cíle, historii a seznámíme se také s jejím programem. Jádrem práce je samotný kvalitativní výzkum uskutečněný formou polostrukturovaných rozhovorů, jehož metodologie je dopodrobna vysvětlena v metodologické části. Cílem bylo od informantů zjistit, jakou roli hraje v jejich životě VTV4, přičemž velká pozornost je věnována rozdílům ve vnímání mezi tzv. první generací vietnamských přistěhovalců a druhou generací. Na základě odpovědí obou skupin je sestavena analytická část, jež obsahuje interpretaci a vyhodnocení získaných dat z provedených rozhovorů. Závěr analytické části obsahuje též shrnutí, ve kterém jsme zrekapitulovali hlavní témata vzešlá z...
Komunikační aktivity Městské knihovny v Praze od roku 2007 do současnosti
Nguyen, Hong Khanh ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Dolanský, Pavel (oponent)
Bakalářská práce Komunikační aktivity Městské knihovny v Praze od roku 2007 do současnosti se zabývá problematikou marketingové komunikace Městské knihovny v Praze v tomto období. Úvodní dvě kapitoly bakalářské práce jsou věnovány úlohám, které mají v naší společnosti knihy a knihovny. Následující část pojednává o vztahu veřejných knihoven a marketingu. Potom dojde ke krátkému představení Městské knihovny v Praze jako důležité organizace pro kulturní život pražských občanů. Stěžejní část této bakalářské práce se zabývá konkrétními komunikačními aktivitami této instituce, kdy se nejprve zaměřuje na rozbor jednotlivých prvků marketingového mixu Městské knihovny v Praze a následně analyzuje její marketingovou komunikaci. Podrobně je rozebrán každý používaný komunikační nástroj s cílem podat ucelený pohled na způsob, jakým komunikuje Městská knihovna v Praze. Analýza obsahuje jak rozbor klasických nástrojů, jako je PR, ale také těch nových. Velký důraz je kladen především na internetovou komunikaci jakožto hlavní formu komunikace Městské knihovny v Praze. Webové stránky organizace a její profily na sociálních sítích jsou podrobeny širokému zkoumání. Součástí této analýzy jsou rovněž i případná doporučení.

Viz též: podobná jména autorů
1 Nguyen, Ha Thanh
1 Nguyen, Hai Anh
2 Nguyen, Hai Ha
2 Nguyen, Hoai Nam
1 Nguyen, Hoai Thuong
2 Nguyen, Hoai Vu
1 Nguyen, Hoang
2 Nguyen, Hoang Duong
1 Nguyen, Hoang P. Nhung
1 Nguyen, Hoang Phuong
1 Nguyen, Hoang Tuan
1 Nguyen, Hue An
1 Nguyen, Huong Minh
2 Nguyen, Huu Dung
1 Nguyen, Huu Hoa
1 Nguyen, Huu Tung
2 Nguyen, Huu Viet
4 Nguyen, Huy
3 Nguyen, Huy Long
1 Nguyen, Huy Quang
1 Nguyen, Huyen Trang
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.