Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh vnitropodnikové komunikace s využitím nástrojů Microsoft
Neuwirth, David ; Ruttkay, Ladislav (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Bakalářská práce pojednává o možnostech usnadnění vnitropodnikové komunikace. Tato práce nejdříve zanalyzuje aktuální stav vnitropodnikové komunikace dané společnosti. Dále prozkoumá produkty a nástroje, které nabízí společnost Microsoft k usnadnění vnitropodnikové komunikace, a z nich pak vybere konkrétní, které by mohly usnadnit vnitropodnikovou komunikaci v dané firmě. V této bakalářské práci najdete také technický postup, jak tyto nástroje implementovat a spravovat. V závěru bakalářské práce je uvedeno zhodnocení a výsledný efekt po nasazení těchto nástrojů a produktů.
Realizace spamového filtru na bázi umělého imunitního systému
Neuwirth, David ; Schwarz, Josef (oponent) ; Sekanina, Lukáš (vedoucí práce)
V dnešní době se v prostředí e-mailové komunikace setkáváme s velkým problémem s nevyžádanou poštou. Existuje několik metod, jak nevyžádanou poštu detekovat a jak ji rozlišit od pošty vyžádané. Tato diplomová práce popisuje, jakým způsobem lze využít umělé imunitní systémy k detekci nevyžádané pošty. Analyzuje a popisuje metody umělých imunitních systémů, které se dají využít k boji proti spamu. Druhá část této diplomové práce pojednává již o konkrétní realizaci spamového filtru na bázi umělých imunitních systémů a v závěru zhodnotí, zda je takto navržený spamový filtr úspěšnější nebo méně úspěšný než filtr využívající běžné metody detekce spamu.
Návrh marketingové strategie v průmyslové sféře
Neuwirth, David ; Müllner, Břetislav (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
V dnešní době tvrdé konkurence je boj o zákazníka klíčový pro fungování a vůbec přežití jakékoli firmy. Konkurence neustále vyvíjí nové a zdokonaluje stávající marketingové strategie a nástroje. Abychom se i my mohli v tvrdém konkurenčním prostředí udržet, musíme nejen držet s konkurencí krok, ale musíme se neustále snažit být o krok před ní. Tato diplomová práce popisuje několik marketingových nástrojů a metod, které by firmě mohly pomoci získat nebo si udržet stávající zákazníky. Druhá část této práce již pojednává o konkrétních návrzích ve firmě Temex, spol. s r. o. a v závěru hodnotí úspěšnost těch návrhů, které se podařilo ve firmě nasadit.
Umělé imunitní výpočetní systémy
Neuwirth, David ; Schwarz, Josef (oponent) ; Sekanina, Lukáš (vedoucí práce)
Umělé imunitní výpočetní systémy patří mezi relativně nová odvětví v oblasti počítačových systémů. Tato bakalářská práce demonstruje, jak se inspirovat v biologických imunitních systémech a jak díky těmto poznatkům vybrat nejdůležitější vlastnosti a principy, které se dají aplikovat v umělých imunitních systémech. Dále nabízí přehled o tom, kde a jakým způsobem se tyto myšlenky již dříve použily. Poslední částí této práce je popis implementace výukového materiálu ( http://www.stud.fit.vutbr.cz/~xneuwi00/AIS/ ), který by měl toto téma srozumitelně vysvětlit jeho budoucím studentům.
Návrh vnitropodnikové komunikace s využitím nástrojů Microsoft
Neuwirth, David ; Ruttkay, Ladislav (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Bakalářská práce pojednává o možnostech usnadnění vnitropodnikové komunikace. Tato práce nejdříve zanalyzuje aktuální stav vnitropodnikové komunikace dané společnosti. Dále prozkoumá produkty a nástroje, které nabízí společnost Microsoft k usnadnění vnitropodnikové komunikace, a z nich pak vybere konkrétní, které by mohly usnadnit vnitropodnikovou komunikaci v dané firmě. V této bakalářské práci najdete také technický postup, jak tyto nástroje implementovat a spravovat. V závěru bakalářské práce je uvedeno zhodnocení a výsledný efekt po nasazení těchto nástrojů a produktů.
Umělé imunitní výpočetní systémy
Neuwirth, David ; Schwarz, Josef (oponent) ; Sekanina, Lukáš (vedoucí práce)
Umělé imunitní výpočetní systémy patří mezi relativně nová odvětví v oblasti počítačových systémů. Tato bakalářská práce demonstruje, jak se inspirovat v biologických imunitních systémech a jak díky těmto poznatkům vybrat nejdůležitější vlastnosti a principy, které se dají aplikovat v umělých imunitních systémech. Dále nabízí přehled o tom, kde a jakým způsobem se tyto myšlenky již dříve použily. Poslední částí této práce je popis implementace výukového materiálu ( http://www.stud.fit.vutbr.cz/~xneuwi00/AIS/ ), který by měl toto téma srozumitelně vysvětlit jeho budoucím studentům.
Realizace spamového filtru na bázi umělého imunitního systému
Neuwirth, David ; Schwarz, Josef (oponent) ; Sekanina, Lukáš (vedoucí práce)
V dnešní době se v prostředí e-mailové komunikace setkáváme s velkým problémem s nevyžádanou poštou. Existuje několik metod, jak nevyžádanou poštu detekovat a jak ji rozlišit od pošty vyžádané. Tato diplomová práce popisuje, jakým způsobem lze využít umělé imunitní systémy k detekci nevyžádané pošty. Analyzuje a popisuje metody umělých imunitních systémů, které se dají využít k boji proti spamu. Druhá část této diplomové práce pojednává již o konkrétní realizaci spamového filtru na bázi umělých imunitních systémů a v závěru zhodnotí, zda je takto navržený spamový filtr úspěšnější nebo méně úspěšný než filtr využívající běžné metody detekce spamu.
Návrh marketingové strategie v průmyslové sféře
Neuwirth, David ; Müllner, Břetislav (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
V dnešní době tvrdé konkurence je boj o zákazníka klíčový pro fungování a vůbec přežití jakékoli firmy. Konkurence neustále vyvíjí nové a zdokonaluje stávající marketingové strategie a nástroje. Abychom se i my mohli v tvrdém konkurenčním prostředí udržet, musíme nejen držet s konkurencí krok, ale musíme se neustále snažit být o krok před ní. Tato diplomová práce popisuje několik marketingových nástrojů a metod, které by firmě mohly pomoci získat nebo si udržet stávající zákazníky. Druhá část této práce již pojednává o konkrétních návrzích ve firmě Temex, spol. s r. o. a v závěru hodnotí úspěšnost těch návrhů, které se podařilo ve firmě nasadit.

Viz též: podobná jména autorů
2 Neuwirth, Daniel
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.