Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vzdělávání v oblasti duševního zdraví pro učitele druhého stupně základních škol
Neuhortová, Justýna ; Kopecký, Martin (vedoucí práce) ; Šerák, Michal (oponent)
Diplomová práce se zabývá tématem duševního zdraví a identifikuje možnosti vzdělávání v této oblasti pro učitele. Cílem práce je analyzovat aktuální vzdělávací možnosti a nabídku vzdělávacích kurzů pro učitele druhého stupně základních škol v České republice v oblasti duševního zdraví. Dílčím cílem práce je charakterizovat roli státu i dalších aktérů, kteří se podílejí na vzdělávání učitelův této oblasti.Nejprve jsou vymezeny základní pojmy, koncepty a složkyduševníhozdraví. Následně jsoupředstavenyklíčové strategické národní a nadnárodní dokumenty vztahující se k tématu duševního zdraví a jeho podpory. Dále jsou popsány specifika profese učitele s důrazem na identifikaci specifickýchcharakteristik učitele druhého stupně základních škol. Dále práce popisuje vlivy působící na duševní zdraví učitelů druhého stupně základních škol. Další kapitoly práce se věnují identifikaci důvodů či možných bariér účasti učitelů druhého stupně na vzdělávacích aktivitách v oblasti duševního zdraví. Diplomová práce blíže rozpracovává možnosti dalšího profesního vzdělávání učitelů v této oblasti. Cílem kvantitativního empirického šetření je identifikovat důvody a bariéry účasti učitelů druhého stupně základních škol v Praze a ve Středočeském kraji k participaci na vzdělávacích aktivitách v oblasti duševního zdraví....
Úroveň zdravotní gramotnosti učitelů druhého stupně základních škol a možnosti podpory jejího rozvoje
Neuhortová, Justýna ; Šerák, Michal (vedoucí práce) ; Baumgartner, František (oponent)
Bakalářská práce se zabývá tématem zdravotní gramotnosti a zjišťováním její úrovně u učitelů. Cílem práce je analyzovat současný stav zdravotní gramotnosti dospělých v České republice se zaměřením na úroveň zdravotní gramotnosti učitelů druhého stupně základních škol a popsat možnosti a aspekty vzdělávání a rozvoje zdravotní gramotnosti u této cílové skupiny. V práci budou nejprve uvedeny definice, modely zdravotní gramotnosti a její ukotvení v českých a mezinárodních dokumentech. Dále práce postihuje výzkumy, možnosti měření zdravotní gramotnosti a charakterizuje východiska vzdělávání a rozvoje zdravotní gramotnosti dospělých. Cílem kvantitativního empirického šetření je prostřednictvím polostrukturovaných dotazníků analyzovat úroveň zdravotní gramotnosti učitelů druhého stupně na vybraných pražských základních školách. V rámci šetření bude zjišťován přístup učitelů ke vzdělávání v dané oblasti a jejich preference podoby dalšího vzdělávání zaměřeného na zdravotní gramotnost. Klíčová slova: zdravotní gramotnost, zdraví, podpora zdraví, vzdělávání dospělých, učitelé, celoživotní učení

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.