Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Možnosti orientace spotřebitelských soutěží
Havránková, Klára ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Nemeškalová, Markéta (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá tématem spotřebitelských soutěží. Stěžejním cílem bakalářské práce je zjistit atraktivitu a potenciál různých typů spotřebitelských soutěží pro spotřebitele a také to, jaký vliv mají na jejich kupní rozhodování. Bakalářská práce je rozdělená na teoretickou a praktickou část. V teoretické části bakalářské práce jsou obsaženy základní pojmy týkající se marketingové komunikace a podpory prodeje, pod kterou spotřebitelské soutěže spadají. Zabývá se také legislativou, která upravuje spotřebitelské soutěže a trendy, se kterými se můžeme v poslední době v této oblasti setkávat. Praktická část se skládá z analýzy sekundárních dat MML-TGI a především z analýzy vlastního dotazníkového šetření, které bylo pro práci stěžejní.
Marketingová strategie firmy Henkel na českém a zahraničním trhu
Hadová, Petra ; Zamykalová, Miroslava (vedoucí práce) ; Nemeškalová, Markéta (oponent)
Předkládaná diplomová práce se zabývá marketingovou strategií společnosti Henkel, konkrétně Divize pracích a čisticích prostředků. V první části této práce je představena společnost Henkel, její historie a aktuální vývoj. Další část práce je věnována vlastnímu dotazníkovému šetření. Před sestavením otázek do dotazníku byly stanoveny tři hypotézy, které měly výsledky šetření buď potvrdit, nebo vyvrátit. Pomocí dotazníku byla zkoumána znalost společnosti Henkel a jejích značek. Pro značku, která získala ze strany spotřebitelů nejhorší hodnocení, byly navrhnuty kroky marketingového mixu. Pro společnost Henkel bylo v závěrečné části práce navrhnuto několik doporučení, které by mohly společnosti pomoci v budoucích strategických krocích.
Strategie značky Perwoll na českém trhu
Nemeškalová, Markéta ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Sato, Alexej (oponent)
Práce se zabývá budováním a strategií značky Perwoll na českém trhu. V první - teoretické části - se zabývá jednotlivým částem procesu uvádění výrobku. Nejde jen o poznání potřeb spotřebitelů pomocí marketingových výzkumů, ale též analýzu chování spotřebitele, spotřebitelských nákupů a konečně segmentace trhu a hledání cílové skupiny. Dále se zaměřuje na výrobek a techniky podpory prodeje. Praktická část se opírá o značku pracího prostředku Perwoll. První část se věnuje popisu a vnímání značky, prostřední část uvedení Perwollu White a závěrečná část potenciálu a doporučením.
APEC-význam a postavení ve světové ekonomice
Nemeškalová, Markéta ; Hitzgerová, Gabriela (vedoucí práce) ; Novotná, Zuzana (oponent)
Práce se zabývá uskupením APEC. V první části je popsán systém práce a historie, stěžejní část pojednává o ministerských setkáních a jejich výsledcích, závěrečná část analyzuje práci uskupení.

Viz též: podobná jména autorů
1 Nemeškalová, Magdalena Bc.
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.