Název: Marketingová strategie firmy Henkel na českém a zahraničním trhu
Překlad názvu: Marketing strategy of Henkel corporation on domestic and foreign markets
Autoři: Hadová, Petra ; Zamykalová, Miroslava (vedoucí práce) ; Nemeškalová, Markéta (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2013
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: marketingová strategie; marketingový mix; společnost Henkel; Henkel company; marketing mix; marketing strategy

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/44544

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-192545


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2015-09-10, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet