Název: Možnosti orientace spotřebitelských soutěží
Překlad názvu: Possible orientation of consumer contests
Autoři: Havránková, Klára ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Nemeškalová, Markéta (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2015
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: legislativa spotřebitelských soutěží; MML-TGI; podpora prodeje; spotřebitelská soutěž; consumer contest; MML-TGI; sales promotion

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/50638

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-205338


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-02, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet