|
Podnikatelský plán pro založení svatebního salónu
Čapková, Martina ; Navrátilová, Petra (oponent) ; Bayerová, Vladimíra (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá založením reálného podnikatelského záměru v oblasti služeb. Konkrétně se jedná o služby svatebního salónu. V podnikatelském plánu jsou obsažena všechna důležitá kritéria pro založení tohoto druhu podnikání. Podnikatelský plán je založen na výsledcích zjištěných analýzou trhu a konkurence. Práce rovněž obsahuje marketingový a obchodní plán, specifikaci služeb a potencionálních zákazníků. Důležitou součástí je finanční plán poskytující informace o možném vývoji.
|
|
Využití R-materiálu v asfaltových směsích s pojivem typu PMB
Navrátilová, Pavlína ; Dašek, Ondřej (oponent) ; Hýzl, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na využití R-materiálu v asfaltových směsích s pojivem typu PMB. Práce je rozdělena na teoretickou část a praktickou část. V teoretické části je popsáno získávání R-materiálu pomocí frézování vozovek, použití R-materiálu, pojivo použité v praktické části práce a typy recyklací. Praktická část se zabývá návrhem čtyřmi druhy asfaltových směsí s různým obsahem R-materiálu v asfaltové směsi. Dále se zabývá popisem funkčních zkoušek asfaltových směsí a výsledky těchto zkoušek.
|
| |
|
Založení malého podniku
Navrátilová, Pavlína ; Chalupský, Vladimír (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem podnikatelského záměru založení dětské skupiny. Práce se skládá ze tří částí. Teoretická část definuje legislativní rámec vztahující se k založení podniku, ve druhé části je provedena analýza současného stavu a ve třetí, praktické části, je navržen samotný podnikatelský plán pro založení dětské skupiny. Informace a data získaná z této práce budou sloužit jako podklad pro následnou realizaci projektu.
|
| |
|
Návrh dalšího rozvoje firmy
Smetková, Lenka ; Navrátilová, Petra (oponent) ; Bayerová, Vladimíra (vedoucí práce)
Bakalářská práce je návrhem rozvoje firmy ABC zabývající se především poskytováním internetového připojení. Základem návrhu je analýza současného stavu firmy a potřeb trhu ve vybrané oblasti Olomouce. První část práce obsahuje shrnutí teoretických poznatků k dané problematice a v praktické části je navržen již samotný rozvoj firmy spočívající v rozvoji optické infrastruktury v navržené části města.
|
|
Hodnocení výkonnosti podniku
Navrátilová, Petra ; Trnka, Pavel (oponent) ; Režňáková, Mária (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zaměřená na finanční analýzu a zhodnocení výkonnosti společnosti Siemens, s. r. o., odštěpný závod Industrial Turbomachinery v letech 2010 – 2013. V praktické části je provedena analýza hospodaření společnosti a finanční analýza a porovnání ukazatelů se dvěma konkurenčními společnostmi. Cílem práce je návrh a doporučení k udržení výkonnosti společnosti.
|
|
Podnikatelský plán pro založení mateřského centra
Jiroutová, Kateřina ; Navrátilová, Petra (oponent) ; Bayerová, Vladimíra (vedoucí práce)
Diplomová práce je návrhem podnikatelského plánu pro založení mateřského centra v Rychnově nad Kněžnou. Podnikatelský plán vychází z nalezené tržní mezery, která vzniká převisem poptávky po službách mateřských škol nad jejich stávající nabídkou volných míst, a z absence školky či mateřského centra specializující se na výuku anglického jazyka v Rychnově nad Kněžnou. Hlavními atributy navrženého podnikání je specializace na výuku anglického jazyka, profesionalita a přátelská atmosféra.
|
|
Podnikatelský plán pro založení výrobny slaného pečiva
Peňázová, Pavlína ; Navrátilová, Petra (oponent) ; Bayerová, Vladimíra (vedoucí práce)
Diplomová práce je návrhem podnikatelského plánu pro založení malého podniku, který vyrábí slané preclíky a dodává je do různých pohostinských zařízení, internetového obchodu a kamenných prodejen. Práce je rozdělena na tři části, kdy v první části jsou shrnuty všechny teoretické poznatky, které slouží jako podklad pro podnikatelský plán. Druhá část se zabývá charakteristikou trhu a příležitostí na něm, analýzou poptávky po výrobcích, segmentací trhu a zhodnocením sociálních, legislativních a ekonomických faktorů. Preference a informace o potenciálních zákaznících jsou zjištěny pomocí dotazníku. Poslední částí je podnikatelský plán, ve kterém je zpracován marketingový mix pro nabízený výrobek a zhodnocena konkurence. V této části jsou také uvedeny odhady tržeb a výdajů.
|
| |