Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza prezentace informací v učebnicích přírodopisu pro základní školy: Kontext principů multimediálního vzdělávání
Myslivec, Prokop ; Javora, Ondřej (vedoucí práce) ; Švarný, Michal (oponent)
(česky): Vybrané české učebnice přírodopisu jsou analyzovány v kontextu multimediálního vzdělávání, respektive jestli využívají zásad principů multimediálního vzdělávání. Cílem práce je analyzovat, jak efektivně předávají informace studujícím a jak se mezi sebou liší učebnice tří různých nakladatelství. Teoretická část práce přibližuje kognitivní teorii, multimediální vzdělávání a použité principy, jimiž jsou soudržnost, zvýraznění, redundance a prostorová souvislost. Užité učebnice jsou z nakladatelství Fortuna, Fraus a Nová Škola. Metodologie nejprve předkládá výzkumné otázky a následně je postupně rozebírá u učebnic každého nakladatelství. Na závěr je shrnutí poznatků, porovnání nakladatelství mezi sebou a vyhodnocení.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.