Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Inkluze žáků s narušenými komunikačními dovednostmi do vybraných základních škol v Praze
Mušková, Zuzana ; Marádová, Eva (vedoucí práce) ; Klenková, Jiřina (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou inkluze žáků s narušenou komunikační schopností do vybraných základních škol v Praze. V práci jsou shrnuty poznatky z odborné literatury týkající se narušené komunikační schopnosti a možností inkluzivního vzdělávání v současné době. Práce si klade za cíl zjistit, jak jsou za necelé čtyři roky platnosti vyhlášky (27/2016 Sb.) aplikovány v praxi myšlenky inkluze a společného vzdělávání na vybraných školách v Praze. Zda a jak se liší přístup škol k žákům s narušenou komunikační schopností při přechodu z prvního stupně na druhý stupeň základních škol. V práci je použita metoda kvalitativního výzkumného šetření realizovaného formou strukturovaného rozhovoru s rodiči žáků s narušenou komunikační schopností. Na základě analýzy získaných dat z provedeného šetření jsou navrhnuta doporučení aplikovatelná v pedagogické praxi. KLÍČOVÁ SLOVA narušená komunikační schopnost, inkluze, žáci, základní škola, druhý stupeň

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.