Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Dopad hospodářské krize na televizní trh v České republice
Motáňová, Markéta ; Jirák, Jan (vedoucí práce) ; Trampota, Tomáš (oponent)
Diplomová práce Dopad hospodářské krize na televizní trh v České republice v sobě spojuje dvě základní témata: současnou hospodářskou krizi a televizní trh v České republice. Televizní trh je úzce spjatý s televizním reklamním trhem. Diplomová práce hledá odpovědi na otázky, zda a jak ovlivnila hospodářská krize objem finančních prostředků investovaných do televizní reklamy a jak se změny na televizním reklamním trhu promítly v hospodářských výsledcích jednotlivých televizních společností. Pro zhodnocení finanční situace zkoumaných televizních společností je využita finanční analýza. Vývoj objemu investic do televizní reklamy a ceny televizní reklamy je zjišťován prostřednictvím dat a informací z výzkumných agentur. Diplomová práce rovněž zkoumá důsledky pro diváka, tj. zda se hospodářská krize promítla ve změně vysílacího schématu a zda tyto změny následně ovlivnily sledovanost jednotlivých TV. Pro zjištění těchto informací je využita kvantitativní analýza televizního programu v rámci vymezeného období. Sledovanost zkoumaných televizních společností je hodnocena na základě dat výzkumných agentur (především Asociace televizních organizací). Pro komplexní zhodnocení problematiky je diplomová práce doplněna o pojednání týkající se současné hospodářské krize a charakteru televizního a s ním spjatého...
Dopad hospodářské krize na televizní trh v České republice
Motáňová, Markéta ; Jirák, Jan (vedoucí práce) ; Trampota, Tomáš (oponent)
Diplomová práce Dopad hospodářské krize na televizní trh v České republice v sobě spojuje dvě základní témata: současnou hospodářskou krizi a televizní trh v České republice. Televizní trh je úzce spjatý s televizním reklamním trhem. Diplomová práce hledá odpovědi na otázky, zda a jak ovlivnila hospodářská krize objem finančních prostředků investovaných do televizní reklamy a jak se změny na televizním reklamním trhu promítly v hospodářských výsledcích jednotlivých televizních společností. Pro zhodnocení finanční situace zkoumaných televizních společností je využita finanční analýza. Vývoj objemu investic do televizní reklamy a ceny televizní reklamy je zjišťován prostřednictvím dat a informací z výzkumných agentur. Diplomová práce rovněž zkoumá důsledky pro diváka, tj. zda se hospodářská krize promítla ve změně vysílacího schématu a zda tyto změny následně ovlivnily sledovanost jednotlivých TV. Pro zjištění těchto informací je využita kvantitativní analýza televizního programu v rámci vymezeného období. Sledovanost zkoumaných televizních společností je hodnocena na základě dat výzkumných agentur (především Asociace televizních organizací). Pro komplexní zhodnocení problematiky je diplomová práce doplněna o pojednání týkající se současné hospodářské krize a charakteru televizního a s ním spjatého...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.