Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Čtenářské portfolio jako prostředek rozvoje a sledování zájmu žáků 1.stupně ZŠ o čtenářství
Mlátilíková, Ludmila ; Tomková, Anna (vedoucí práce) ; Kargerová, Jana (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá čtenářským portfoliem jako jedním z prostředků, pomocí kterých lze rozvíjet a sledovat čtenářství žáků 1. stupně ZŠ. Zaměřuje se na strategie a metody rozvoje dětského čtenářství a čtenářské gramotnosti. Dále zkoumá možnosti podpory jejich rozvoje a hodnocení. Hlavní důraz je v diplomové práci kladen na portfolio a jeho náležitosti, tedy výběr a třídění žákovských prací, typy portfolií, práci s portfoliem a jeho hodnocení. V menší míře se také věnuje čtenářským deníkům a jejich charakteristikám. Praktická část se zaměřuje na možnosti využitelnosti čtenářského portfolia ve výuce na základních školách. Práce je zakončena shrnutím hlavních zjištění vyplývajících z aplikace metody focus group a pozorování, mezi které patří zejména vymezení účelu čtenářského portfolia, jeho obsahu, práce s ním a jeho hodnocení. KLÍČOVÁ SLOVA čtenářství, čtenářská gramotnost, zájem, rozvoj, hodnocení, portfolio

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.