Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Komunikační mix společnosti
Kupcová, Hana ; Mikšíková, Zuzana (oponent) ; Navrátilová, Ludmila (vedoucí práce)
Hlavním cílem této bakalářské práce je analýza, zhodnocení stávajícího komunikačního mixu společnosti Shockworks, s. r. o. a návrhy na jeho zlepšení. V teoretické části jsou popsána teoretická východiska, která s danou problematikou souvisí, druhá část je zaměřena na charakteristiku společnosti, marketingový mix, SWOT analýzu a hlavně současný komunikační mix, na jehož základě jsou v poslední části práce rozpracovány návrhy na zlepšení aktuální situace.
Komunikační mix společnosti
Kupcová, Hana ; Mikšíková, Zuzana (oponent) ; Navrátilová, Ludmila (vedoucí práce)
Hlavním cílem této bakalářské práce je analýza, zhodnocení stávajícího komunikačního mixu společnosti Shockworks, s. r. o. a návrhy na jeho zlepšení. V teoretické části jsou popsána teoretická východiska, která s danou problematikou souvisí, druhá část je zaměřena na charakteristiku společnosti, marketingový mix, SWOT analýzu a hlavně současný komunikační mix, na jehož základě jsou v poslední části práce rozpracovány návrhy na zlepšení aktuální situace.
Návrh na zlepšení marketingového mixu v oblasti služeb
Šimoníková, Andrea ; Mikšíková, Zuzana (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá zhodnocením současného stavu marketingového mixu ve vybraném podniku. Specifikuje jednotlivé prvky rozšířeného marketingového mixu a porovnává teoretické poznatky se skutečností. Analyzuje vnitřní i vnější prostředí podniku a vyhodnocuje dotazníkové šetření zaměřené na spokojenost zákazníků. Výsledkem práce je návrh změn, který by měl vést ke zlepšení stávajícího marketingového mixu podniku.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.