Název: Komunikační mix společnosti
Překlad názvu: Communication Mix of the Company
Autoři: Kupcová, Hana ; Mikšíková, Zuzana (oponent) ; Navrátilová, Ludmila (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2012
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: komunikace; Komunikační mix; osobní prodej; podpora prodeje; public relations; přímý marketing.; reklama; advertising; communication; Communication mix; direct marketing.; personal selling; public relations; sales promotion

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/7631

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-247161


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-03, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet