Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza potenciálu kraje Vysočina jako destinace cestovního ruchu
Meruňka, Pavel ; Petrů, Zdenka (vedoucí práce) ; Indrová, Jarmila (oponent)
Cestovní ruch byl ještě před několika desítkami lety realizován jen velmi zřídka. Dnes tvoří významnou část HDP států po celém světě a stal se podstatným ekonomickým činitelem. Česká republika je územím velmi přitažlivým s nespočtem přírodními, historickými či kulturními hodnotami v samotném srdci Evropy. Kraj Vysočina všemi těmito kvalitami disponuje, přesto patří mezi nejméně navštěvovaný kraj České republiky. Předkládaná práce se zabývá podrobnou analýzou potenciálu kraje Vysočina stát se konkurenceschopnou destinací cestovního ruchu. Cílem práce je zanalyzovat primární i sekundární nabídku kraje, zhodnotit organizační strukturu cestovního ruchu v kraji a propagační činnost jednotlivých subjektů cestovního ruchu s důrazem na plánované projekty. Součástí práce se stal vlastní výzkum autora se zaměřením na všeobecný názor na problematiku cestovního ruchu na Vysočině a na zhodnocení nabídky cestovního ruchu. Přínos práce spočívá v celkovém oživení a zatraktivnění nabídky cestovního ruchu a potenciální následnou zvýšenou a zmobilizovanou poptávkou po cestovním ruchu v kraji Vysočina.
Franchisingové sítě působící na trhu ČR v oblasti obchodních služeb
Meruňka, Pavel ; Němečková, Iveta (vedoucí práce) ; Hinčica, Vít (oponent)
Bakalářská práce představuje franchising jako moderní a perspektivní formu podnikání, která v souvislosti s globalizací světové ekonomiky, má velkou budoucnost. Jsou zde vysvětleny principy, na kterých se franchising zakládá, poukázány všechny výhody a nevýhody oproti klasickému podnikání z hlediska obou smluvních partnerů. Poskytuje informace o různých formách franchisové spolupráce, o právních a jiných náležitostech při tvorbě franchisového souboru, o světovém vývoji franchisingu se zaměřením na současnou situaci v České republice a na výhled uplatnění franchisingu u nás v následujících letech. Druhá část práce prezentuje franchisový systém z praxe. Na základě osobních setkání s předními představiteli dvou franchisových společností poskytujících obchodní služby. Autor seznamuje s principy fungování těchto konceptů a analyzuje jejich začátky působení a uplatnění na českém trhu. V závěrečné části je shrnut autorův průzkum, který měl za úkol zjistit informovanost a znalost franchisingu a daných franchisových konceptů mezi mladými lidmi.

Viz též: podobná jména autorů
1 Merunka, Petr
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.