Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Oceňování majetku v podniku G.M.Corporation,s.r.o.
Menšík, Radovan ; Mazouch, Petr (oponent) ; Kocmanová, Alena (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na ocenění společnosti G.M. Corporation, spol. s r.o.. Teoretická část diplomové práce je zaměřena na vymezení nástrojů, které budou použity pro ocenění podniku. Praktická část obsahuje využití strategické analýzy a finanční analýzy při oceňování podniku a následné ocenění podniku pomocí substanční metody.
Návrh zavedení nového výrobku na trh
Menšík, Radovan ; Mazouch, Petr (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce „Uvedení nového výrobku na trh s domácími potřebami“ je analýza uvedení nové produktové řady Titanio Julliete společností Elimex a.s. (dále jen Titanio od společnosti Pentolpress) na český trh a vyvození doporučení pro rok následující. V první části jsou zpracována teoretická východiska pro tvorbu marketingového plánu, tj. jednotlivé metody využité ke zpracování situační analýzy a podrobné rozebrání základních složek marketingového mixu – tzv. 4 P (produkt, cena, místo a propagace) pro správné zvolení marketingové strategie při zavádění nové produktové řady. Ve druhé, praktické části je charakterizován výše zmíněný podnik, analyzován marketingový mix u nové produktové řady a navržená doporučení pro příští rok.
Oceňování majetku v podniku G.M.Corporation,s.r.o.
Menšík, Radovan ; Mazouch, Petr (oponent) ; Kocmanová, Alena (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na ocenění společnosti G.M. Corporation, spol. s r.o.. Teoretická část diplomové práce je zaměřena na vymezení nástrojů, které budou použity pro ocenění podniku. Praktická část obsahuje využití strategické analýzy a finanční analýzy při oceňování podniku a následné ocenění podniku pomocí substanční metody.
Návrh zavedení nového výrobku na trh
Menšík, Radovan ; Mazouch, Petr (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce „Uvedení nového výrobku na trh s domácími potřebami“ je analýza uvedení nové produktové řady Titanio Julliete společností Elimex a.s. (dále jen Titanio od společnosti Pentolpress) na český trh a vyvození doporučení pro rok následující. V první části jsou zpracována teoretická východiska pro tvorbu marketingového plánu, tj. jednotlivé metody využité ke zpracování situační analýzy a podrobné rozebrání základních složek marketingového mixu – tzv. 4 P (produkt, cena, místo a propagace) pro správné zvolení marketingové strategie při zavádění nové produktové řady. Ve druhé, praktické části je charakterizován výše zmíněný podnik, analyzován marketingový mix u nové produktové řady a navržená doporučení pro příští rok.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.