| |
|
Návrh zavedení nového výrobku na trh
Menšík, Radovan ; Mazouch, Petr (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce „Uvedení nového výrobku na trh s domácími potřebami“ je analýza uvedení nové produktové řady Titanio Julliete společností Elimex a.s. (dále jen Titanio od společnosti Pentolpress) na český trh a vyvození doporučení pro rok následující. V první části jsou zpracována teoretická východiska pro tvorbu marketingového plánu, tj. jednotlivé metody využité ke zpracování situační analýzy a podrobné rozebrání základních složek marketingového mixu – tzv. 4 P (produkt, cena, místo a propagace) pro správné zvolení marketingové strategie při zavádění nové produktové řady. Ve druhé, praktické části je charakterizován výše zmíněný podnik, analyzován marketingový mix u nové produktové řady a navržená doporučení pro příští rok.
|
| |
|
Návrh zavedení nového výrobku na trh
Menšík, Radovan ; Mazouch, Petr (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce „Uvedení nového výrobku na trh s domácími potřebami“ je analýza uvedení nové produktové řady Titanio Julliete společností Elimex a.s. (dále jen Titanio od společnosti Pentolpress) na český trh a vyvození doporučení pro rok následující. V první části jsou zpracována teoretická východiska pro tvorbu marketingového plánu, tj. jednotlivé metody využité ke zpracování situační analýzy a podrobné rozebrání základních složek marketingového mixu – tzv. 4 P (produkt, cena, místo a propagace) pro správné zvolení marketingové strategie při zavádění nové produktové řady. Ve druhé, praktické části je charakterizován výše zmíněný podnik, analyzován marketingový mix u nové produktové řady a navržená doporučení pro příští rok.
|