Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingový plán nové firmy s tanečním zaměřením
Mejdřická, Klára ; Procházka, Jan (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Cílem této bakalářské práce je vytvořit řádně propracovaný marketingový plán pro nově vznikající firmu DancEvent, s.r.o. tak, aby společnost ve svých počátcích překonávala co nejméně překážek a její cesta k úspěchu byla co nejsnazší. Smyslem této nově vznikající firmy je rozšířit taneční techniku dálného východu kathak do povědomí české populace, a to organizováním společenských událostí s tanečním vystoupením, samostatných tanečních vystoupení a tanečních lekcí. Klíčová slova Marketing, marketingový plán, marketingový mix, konkurence, SWOT analýza
Komparace péče o sportovně talentovanou mládež v České republice a Rakousku - komparativní analýza
Mejdřická, Klára ; Slepičková, Irena (vedoucí práce) ; Perič, Tomáš (oponent)
Název práce: Komparace péče o sportovně talentovanou mládež v České republice a republice Rakousko. Cíle: Hlavním cílem diplomové práce je porovnat český systém s rakouským systémem péče o talentovanou mládež ve sportu a v závěrečném shrnutí vymezit rozdíly a navrhnout případná doporučení pro tu či onu republiku. Užité metody: Komparativní analýza, získávání dat ze sekundárních zdrojů Výsledky: Systémy péče o sportovně talentovanou mládeže se liší ve většině okruzích, kterými se v práci zabývám. Jiná organizační struktura, způsob financování a především odlišný přístup sportovních vzdělávacích institucí. Klíčová slova: sport, talentovaná mládež ve sportu, sportovní legislativa, organizace sportu, financování sportu, olympiády mládeže
Marketingový plán nové firmy s tanečním zaměřením
Mejdřická, Klára ; Procházka, Jan (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Cílem této bakalářské práce je vytvořit řádně propracovaný marketingový plán pro nově vznikající firmu DancEvent, s.r.o. tak, aby společnost ve svých počátcích překonávala co nejméně překážek a její cesta k úspěchu byla co nejsnazší. Smyslem této nově vznikající firmy je rozšířit taneční techniku dálného východu kathak do povědomí české populace, a to organizováním společenských událostí s tanečním vystoupením, samostatných tanečních vystoupení a tanečních lekcí. Klíčová slova Marketing, marketingový plán, marketingový mix, konkurence, SWOT analýza

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.