Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Zhodnocení motivačního programu firmy SportObchod.cz s.r.o. a návrhy na jeho zlepšení
Mucková, Krystyna ; Mech, Josef (oponent) ; Konečný, Štěpán (vedoucí práce)
Tato diplomová práce pojednává o problematice pracovní motivace. Orientuje se na zlepšení motivačního systému společnosti SportObchod.cz s.r.o.. Současný stav motivačního programu je analyzován pomocí dotazníkového šetření a vnitropodnikových dat. Výstupem práce je návrh nového motivačního systému vedoucího ke zlepšení pracovního výkonu zaměstnanců a jejich spokojenosti v dané firmě.
Vstup internetového obchodu na trh
Jurák, Adam ; Mech, Josef (oponent) ; Koch, Miloš (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá především analýzou současného stavu společnosti a získáním potřebných podkladů pro rozhodování o vstupu na trh s jízdními koly. Značná část praktické části práce je zaměřená na analýzu trhu s cyklistickým zbožím a potenciální konkurenci. V závěru se práce věnuje návrhu marketingové strategie a provedenému dotazníkovému šetření.
Zhodnocení motivačního programu firmy SportObchod.cz s.r.o. a návrhy na jeho zlepšení
Mucková, Krystyna ; Mech, Josef (oponent) ; Konečný, Štěpán (vedoucí práce)
Tato diplomová práce pojednává o problematice pracovní motivace. Orientuje se na zlepšení motivačního systému společnosti SportObchod.cz s.r.o.. Současný stav motivačního programu je analyzován pomocí dotazníkového šetření a vnitropodnikových dat. Výstupem práce je návrh nového motivačního systému vedoucího ke zlepšení pracovního výkonu zaměstnanců a jejich spokojenosti v dané firmě.
Vstup internetového obchodu na trh
Jurák, Adam ; Mech, Josef (oponent) ; Koch, Miloš (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá především analýzou současného stavu společnosti a získáním potřebných podkladů pro rozhodování o vstupu na trh s jízdními koly. Značná část praktické části práce je zaměřená na analýzu trhu s cyklistickým zbožím a potenciální konkurenci. V závěru se práce věnuje návrhu marketingové strategie a provedenému dotazníkovému šetření.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.