Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Communication and ICT tools as a mean of competitiveness (in a small business)
Meštellér, Tomáš ; Střížová, Vlasta (vedoucí práce) ; Zaal, Petr (oponent)
Cílem diplomové práce je potvrzení v praxi stanovené hypotézy, že IT a ICT nástroje jsou zdrojem kompetitivních výhod a zvyšují konkurenceschopnost malých podniků. Po stanovení teoretických východisk se v práci postupně zaměřuji na stručnou definici ICT nástrojů na českém trhu a ich dodavatele. V praktické části jsem podrobil výskumu a analýze 5 významných a častých komunikačných situací ve sledované společnosti. Toto pozorování bylo uskutečněné před implementací ICT nástrojů a následně po jejich začlenění do společnosti. Výstupy pozorování jsou dále podrobené porovnávání s ohledem na konkurenceschopnost, efektivnost a nákladnost. Získané výsledky podporují uvodní tvrzení o pozitivních vlivech ICT nástrojů i v případě, že jsou používané v malých podnicích.
Solution for model of a selfcare portal for a telecommunication company
Meštellér, Tomáš ; Pour, Jan (vedoucí práce) ; Datel, Jan (oponent)
Cílem práce je poukázání potřeby nového komunikačního kanálu při péči o zákazníky v telekomunikační společnosti. Tímto kanálem je samoobslužný portál. Prace je věnovaná analýze aktuálního stavu komunikačních nástrojů u tuzemských operátorů a dále rozebírá a popisuje proces komunikace zákazníka a zákaznického centra s detailnějším popisem problémových míst. Na základě tohoto procesu uvádí návrh modelu samoobslužneho portálu a analyzuje změny a vliv, které mají na problémové místa základního procesu. Závěr je věnován stručnému popisu metod měření výkonnosti procesů a nakonec je v shrnutí potvrzena úvodní potřeba samoobslužného kanálu jako ideálního řešení komunikace mezi zákazníky a operátorem.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.