Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrhy a opatření pro řízení zásob ve vybrané obchodní korporaci
Štěpánová, Adéla ; Maršálek, Michal (oponent) ; Jurová, Marie (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá vybranými aspekty řízení zásob. Zaměřuje se na analýzu současného stavu řízení zásob ve vybrané společnosti a výpočet optimalizace dodávek zásob. Na základě analýzy navrhuje doporučení, která povedou ke zlepšení řízení zásob ve společnosti a tím i ke snížení nákladů na zásoby.
Návrhy a opatření pro řízení zásob ve vybrané obchodní korporaci
Štěpánová, Adéla ; Maršálek, Michal (oponent) ; Jurová, Marie (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá vybranými aspekty řízení zásob. Zaměřuje se na analýzu současného stavu řízení zásob ve vybrané společnosti a výpočet optimalizace dodávek zásob. Na základě analýzy navrhuje doporučení, která povedou ke zlepšení řízení zásob ve společnosti a tím i ke snížení nákladů na zásoby.
Integrace handicapovaných studentů na Univerzitě Karlově v Praze po roce 1989
Maršálek, Michal ; Kodymová, Pavla (vedoucí práce) ; Šiklová, Jiřina (oponent)
Univerzitní vzdělávání bývá často dáváno do souvislosti se symboly svobody a demokracie, neboť je jednou z cest k seberealizaci, ke zdravému sebevědomí, k dobrému pracovnímu uplatnění a k plnohodnotnému životu. Univerzita pomáhá dosáhnout tyto životní hodnoty tím, že poskytuje studentům možnost uplatnění nezadatelného lidského práva - totiž práva na vzdělání. Naplnění tohoto práva je nicméně podmíněno poskytnutím rovných příležitostí. V oblasti vzdělávacího procesu představují rovné příležitosti ke studiu možnost integrace handicapovaných studentů. Toto bývá zdůrazňováno zejména současnými humanistickými přístupy. Osobně jsem se s problematikou integrace studentů setkal poprvé jako administrativní pracovník a koordinátor mezinárodního vzdělávacího programu Sokrates/Erasmus na Fakultě sociálních věd Univerzity Karlovy v Praze v roce 2003. Přítomnost bariér a handicapů jsem poprvé poznal paradoxně na mezinárodní úrovni. Překážkou zde byly kulturní a jazykové rozdíly u zahraničních studentů, které působily problémy v řadě momentů realizace jejich pobytu na univerzitě. Význam integrace nespočívá pouze v přijetí těchto studentů na půdě univerzity, ale zejména ve vytváření stejných podmínek - rovných příležitostí ke studiu. Tuto skutečnost jsem si daleko více uvědomil později při realizaci zahraničních pobytů pro...
APN functions with non-classical Walsh spectra
Maršálek, Michal ; Göloglu, Faruk (vedoucí práce) ; Drápal, Aleš (oponent)
Zajímavá třída Booleovských funkcí jsou APN funkce - tyto funkce jsou "co možná nejdále" od lineárních funkcí. Většina kvadratických APN funkcí má stejné (=klasické) Walshovo spektrum - jakýsi otisk funkce. Cílem této práce je popsat postup, který může vést k zobecnění příkladu kvadratické APN funkce s neklasickým Walshovým spektrem. Až donedávna se mělo za to, že žádná taková funkce neexistuje. Tato domněnka se ukázala jako nepravdivá, když byl v roce 2009 představen příklad takové funkce v dimenzi 6. V této práci popíšeme konstrukci a odvodíme nutné podmínky pro některé volné koeficienty, abychom zúžili prohledávací prostor natolik, abychom mohli provést prohledání počítačem. 1
Integrace handicapovaných studentů na Univerzitě Karlově v Praze po roce 1989
Maršálek, Michal ; Kodymová, Pavla (vedoucí práce) ; Šiklová, Jiřina (oponent)
Univerzitní vzdělávání bývá často dáváno do souvislosti se symboly svobody a demokracie, neboť je jednou z cest k seberealizaci, ke zdravému sebevědomí, k dobrému pracovnímu uplatnění a k plnohodnotnému životu. Univerzita pomáhá dosáhnout tyto životní hodnoty tím, že poskytuje studentům možnost uplatnění nezadatelného lidského práva - totiž práva na vzdělání. Naplnění tohoto práva je nicméně podmíněno poskytnutím rovných příležitostí. V oblasti vzdělávacího procesu představují rovné příležitosti ke studiu možnost integrace handicapovaných studentů. Toto bývá zdůrazňováno zejména současnými humanistickými přístupy. Osobně jsem se s problematikou integrace studentů setkal poprvé jako administrativní pracovník a koordinátor mezinárodního vzdělávacího programu Sokrates/Erasmus na Fakultě sociálních věd Univerzity Karlovy v Praze v roce 2003. Přítomnost bariér a handicapů jsem poprvé poznal paradoxně na mezinárodní úrovni. Překážkou zde byly kulturní a jazykové rozdíly u zahraničních studentů, které působily problémy v řadě momentů realizace jejich pobytu na univerzitě. Význam integrace nespočívá pouze v přijetí těchto studentů na půdě univerzity, ale zejména ve vytváření stejných podmínek - rovných příležitostí ke studiu. Tuto skutečnost jsem si daleko více uvědomil později při realizaci zahraničních pobytů pro...

Viz též: podobná jména autorů
4 MARŠÁLEK, Martin
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.