Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Legal aspects of online behavioural advertising
Maršál, Jiří ; Kučera, Zdeněk (vedoucí práce) ; Zvára, Michael (oponent)
V roce 2022 se reklamní průmysl nachází na pokraji významných změn. Kromě technologických změn spojených s plánovaným zablokováním cookies třetích stran internetovými prohlížeči jsou technologie používané pro online behaviorální reklamu (OBA) stále častěji terčem ostré kritiky ze strany spotřebitelských organizací. Obavy z nedostatečné ochrany soukromí uživatelů při cílení online reklamy se v poslední době začínají promítat také do činnosti dozorových úřadů. V únoru 2022 belgický úřad pro ochranu osobních údajů rozhodl o nezákonnosti zpracování osobních údajů prováděného organizací IAB Europe, která stojí za jedním z největších evropských ekosystémů pro cílení online reklamy. Cílem této práce je posoudit, jaká pravidla stanoví platná právní úprava na ochranu soukromí uživatelů v rámci online behaviorální reklamy, a zhodnotit, zda jsou tato pravidla v praxi dodržována. Před posouzením jejich právních aspektů bylo nejprve třeba prozkoumat systémy online reklamy z technologického hlediska. První část práce poskytuje úvod do světa reklamních technologií a popisuje fungování real-time bidding (RTB) systémů pro dražby reklamního prostoru v reálném čase, postavení médií, inzerentů a technologických zprostředkovatelů, průběh programatických aukcí, zpracovávané údaje a procesy pro sdílení dat mezi zúčastněnými...

Viz též: podobná jména autorů
1 Maršál, Jakub
1 Maršál, Jan
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.