Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Možnosti rozvíjení/stimulace slovní zásoby a komunikativních dovedností v podmínkách mateřské školy
Malotínová, Václava ; Kropáčková, Jana (vedoucí práce) ; Opravilová, Eva (oponent)
V současné době je možné setkat se s názorem, že ze škol, především mateřských (a tím i z rodin) byla v průběhu posledních let zcela vytlačena výchova řeči. Výchova řeči byla v předškolních zařízeních prý podivně zúžena na nefyziologická a s řečí nesouvisející cvičení mluvidel a na případné odesílání některých dětí ke klinickým logopedům na nápravu řeči, aniž by u nich byla řeč výchovně rozvíjena. Cílem diplomové práce je poukázat na význam rozvoje komunikativních dovedností v předškolním vzdělávání, na rozvoj slovní zásoby a její stimulace v podmínkách mateřské školy. Zároveň chci ukázat na nezbytnou roli učitelky v rozvoji komunikace dětí a jejich slovní zásoby. Práce se skládá ze dvou částí: teoretické a praktické. Prvních pět kapitol tvoří část teoretickou. Část praktickou tvoří šestá kapitola, která je věnována konkrétnímu průzkumu úrovně jazykových schopností a slovní zásoby na výzkumném vzorku osmnácti dětí ve věku od čtyř do sedmi let na venkovské mateřské škole.
Možnosti rozvíjení/stimulace slovní zásoby a komunikativních dovedností v podmínkách mateřské školy
Malotínová, Václava ; Opravilová, Eva (oponent) ; Kropáčková, Jana (vedoucí práce)
V současné době je možné setkat se s názorem, že ze škol, především mateřských (a tím i z rodin) byla v průběhu posledních let zcela vytlačena výchova řeči. Výchova řeči byla v předškolních zařízeních prý podivně zúžena na nefyziologická a s řečí nesouvisející cvičení mluvidel a na případné odesílání některých dětí ke klinickým logopedům na nápravu řeči, aniž by u nich byla řeč výchovně rozvíjena. Cílem diplomové práce je poukázat na význam rozvoje komunikativních dovedností v předškolním vzdělávání, na rozvoj slovní zásoby a její stimulace v podmínkách mateřské školy. Zároveň chci ukázat na nezbytnou roli učitelky v rozvoji komunikace dětí a jejich slovní zásoby. Práce se skládá ze dvou částí: teoretické a praktické. Prvních pět kapitol tvoří část teoretickou. Část praktickou tvoří šestá kapitola, která je věnována konkrétnímu průzkumu úrovně jazykových schopností a slovní zásoby na výzkumném vzorku osmnácti dětí ve věku od čtyř do sedmi let na venkovské mateřské škole.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.