Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Využití motivu lezení a horolezení v současných marketingových kampaních v ČR
Malkovská, Simona ; Vomáčko, Ladislav (vedoucí práce) ; Míčová, Pavlína (oponent)
Cíle: Bakalářská práce se zabývá používáním motivu lezení a horolezení a českých lezeckých osobností v současných marketingových kampaních. Cílem práce je zmapovat četnost a formu, v jaké se zkoumaný motiv objevuje v médiích a okrajově pak i v ostatních marketingových nástrojích interní a externí komunikace. Současně se pokusíme zjistit motivaci firem k využívání této tématiky pro vlastní propagaci a porovnat ji s motivací samotných lezců a horolezců k vykonávání této aktivity. Metody: Šetření bylo provedeno formou řízených polostrukturovaných rozhovorů společně s analýzou tištěných a elektronických dokumentů. Dalším zdrojem informací byla data získaná z databází mediálních a sportovních agentur. Výzkumný soubor tvořili zástupci reklamních agentur a marketingoví manažeři firem z oblasti outdooru i mimo tuto oblast, které téma lezení a horolezení v propagaci značky užívaly. Pro šetření byly stěžejní kampaně uskutečněné v letech 2011 - 2014. Výsledky: Na základě rozhovorů a analýzy mediálních výstupů a marketingových nástrojů usuzuji, že hlavní motivací firem pro použití tématiky horolezení a lezení jsou konkrétní lezecké osobnosti, nikoliv aktivita samotná. Překvapivě markantní roli při jejich výběru hrály osobní vazby, podpora regionu a samotné charakterové vlastnosti, více než konkrétní sportovní výkony...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.