Název:
Spotřební zvyklosti na automobilovém trhu
Překlad názvu:
Consumer buying habits in car market
Autoři:
Schneyderová-Kubaniková, Zuzana ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Malůšková, Denisa (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem práce je analýza základních marketingových nástrojů v automobilovém průmyslu a určení základních spotřebitelských zvyklostí v nákupu automobilu. Popis marketingového prostředí jako výchozí situační analýza pro chování spotřebitele. Určení marketingový nástrojů používaných pro definování vhodného marketingového mixu. Zjištění změn spotřebního chování v důsledku hospodářské krize a její dopad do automobilového průmyslu.The aim of this diploma thesis is analysis of the marketing tools in the automotive industry and specification of the consumer buying habits of cars. Description of the marketing environment as the default situation analysis for consumer behavior. Determination of marketing tools used to define the appropriate marketing mix. Detect changes in consumer behavior due to the economic crisis and its impact on the automotive industry.
Klíčová slova:
Marketingový mix; Spotřební zvyklosti; Trh automobilů; Změna spotřebního chování; Car market; Changes in consumer behavior; Consumer buying habits; Marketing mix
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/19598