Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
A comparison of analysis of the ethics in advertising in the CR and SR
Majerníková, Silvia ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Mikeš, Jiří (oponent)
Cílem této bakalářské práce je analýza stížností na reklamní kampaně z hlediska etiky v České a Slovenské republice a porovnávání rozhodnutí vznesených Radami pro reklamu v ČR a v SR. Teoretická část se zaobírá definicí marketingových komunikací, definicí reklamy jako formy komerčních a marketingových komunikací. Jsou v ní též rozebrané a porovnané Etické kodexy přijaté RPR v obou zemích. Praktická část se již konkrétně věnuje stížnostem na sporné reklamní kampaně. Jelikož reklama ovlivňuje širokou veřejnost, tato kapitola poukazuje na důležitost dodržování etických zásad obsažených v kodexech.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.