Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Činnostní pojetí ve vzdělávání hudebně-teoretických předmětů na konzervatořích a jiných hudebně specializovaných školách
Mašek, Václav ; Marešová, Jiřina (vedoucí práce) ; Saláková, Magdalena (oponent)
Diplomová práce Činnostní pojetí ve vzdělávání hudebně-teoretických předmětů na konzervatořích a jiných hudebně specializovaných školách je v první řadě apelem k zamyšlení se nad výukou hudební teorie na středních školách. V první kapitole práce je představen rámcový vzdělávací plán pro výuku hudby na konzervatořích a je porovnán s rámcovými vzdělávacími plány na nižších stupních hudebního vzdělávání - základní umělecké škole a základní škole. Druhým východiskem práce je interpretace vlastního dotazníkového šetření, které se věnuje hodnocení výuky hudební teorie v současnosti a návrhům vhodných inovací. Jádro práce je věnováno návrhům možných inovací ve výuce hudební teorie. Nejdůležitějším tématem je zapojení hudebních činností do výuky hudební teorie, dále se práce podrobně věnuje integraci předmětů hudební teorie do komplexního celku a je navržen jednotný tematický plán pro předměty hudební teorie, který analogicky vychází z chronologického pojetí ve výuce dějin hudby. Dalšími návrhy inovací jsou projektová výuka a výuka hudebních forem kompozicí. Myšlenky a návrhy jsou v rámci možností této práce dokládány konkrétními příklady, práce obsahuje také návrh odlišné klasifikace hudebních forem a opakovaně se věnuje postavení hudební analýzy v rámci výuky hudební teorie. Krátká kapitola je věnována i...

Viz též: podobná jména autorů
1 Mašek, Vít
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.