Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vstup nového produktu na farmaceutický trh
Mašát, Petr ; Kostřiba, Jan (vedoucí práce) ; Kotlářová, Jana (oponent)
V této práci je věnována pozornost privátní značce potravinových doplňků IPC KOMPLEX společnosti International Pharmaceutical Corporation, a.s., která je nově zaváděna na český trh. Cílem této práce je vyhodnocení výrobních nákladů a prodejů za rok 2013, výpočet obchodní přirážky, marže a celkového hrubého zisku. Následné porovnání prodejů s konkurenčnímu produkty v každé kategorii. Vyhodnocení podléhá také plnění prodejní rozvahy, která byla stanovena před vstupem na trh. Hodnoceny jsou rovněž cíle managementu společnosti, návratnost počáteční investice a předpokládaný pozitivní přinos celého projektu na hospodaření společnosti. Výzkum je zaměřen na monitorování privátní značky. Hodnocena jsou data za kalendářní rok 2013 ze 42 lékáren řetězce IPC v České republice. Data byla poskytnuta exkluzivně pouze pro tuto diplomovou práci. V práci jsou hodnoceny ekonomické dopady privátní značky na farmaceutickém trhu v oblasti potravinových doplňků. Tyto dopady jsou porovnávány s efektem privátních značek v ostatních oborech. Ty jsou všeobecně pokládány za pozitivní a kladně ovlivňující hospodaření silných obchodních řetězců. Výsledkem práce je, i přes dílčí neúspěchy, prokázání celkového pozitivního efektu i ve sledovaném oboru. Privátní značka úspěšně vstoupila na trh a stala se kategorizačním leaderem v lékárnách...
Vstup nového produktu na farmaceutický trh
Mašát, Petr ; Kostřiba, Jan (vedoucí práce) ; Kotlářová, Jana (oponent)
V této práci je věnována pozornost privátní značce potravinových doplňků IPC KOMPLEX společnosti International Pharmaceutical Corporation, a.s., která je nově zaváděna na český trh. Cílem této práce je vyhodnocení výrobních nákladů a prodejů za rok 2013, výpočet obchodní přirážky, marže a celkového hrubého zisku. Následné porovnání prodejů s konkurenčnímu produkty v každé kategorii. Vyhodnocení podléhá také plnění prodejní rozvahy, která byla stanovena před vstupem na trh. Hodnoceny jsou rovněž cíle managementu společnosti, návratnost počáteční investice a předpokládaný pozitivní přinos celého projektu na hospodaření společnosti. Výzkum je zaměřen na monitorování privátní značky. Hodnocena jsou data za kalendářní rok 2013 ze 42 lékáren řetězce IPC v České republice. Data byla poskytnuta exkluzivně pouze pro tuto diplomovou práci. V práci jsou hodnoceny ekonomické dopady privátní značky na farmaceutickém trhu v oblasti potravinových doplňků. Tyto dopady jsou porovnávány s efektem privátních značek v ostatních oborech. Ty jsou všeobecně pokládány za pozitivní a kladně ovlivňující hospodaření silných obchodních řetězců. Výsledkem práce je, i přes dílčí neúspěchy, prokázání celkového pozitivního efektu i ve sledovaném oboru. Privátní značka úspěšně vstoupila na trh a stala se kategorizačním leaderem v lékárnách...
Role nasloucháni v komunikaci odborných poznatků verbálními kanály
Mašát, Petr ; Pálka, Peter (vedoucí práce) ; Sluková, Petra Zia (oponent)
Diplomová práce se věnuje verbální části mezilidské komunikace. Rozebírá zejména fázi naslouchání, snaží se tento proces zdůraznit, vyzdvihnout jeho důležitost pro efektivní komunikaci, zdůraznit úskalí a složitosti tohoto procesu, zejména pak ve vztahu k odborným poznatkům Proces naslouchání je zde představen jako jeden z procesů vnímání. Předchází mu proces slyšení, což je příjem podnětů na smyslové rovině. Nasloucháním se oproti tomu rozumí dekódování zvukových signálů, kdy posluchač nachází význam a smysl slov. Po procesu naslouchání může dojít k porozumění promluvě. Naslouchání je v práci představeno jako složitý proces, jenž může ovlivnit efektivnost komunikace. Specifickou roli při tom hraje přirozený jazyk. Ten je sám o sobě vynikajícím popisným prostředkem, při vnímání/naslouchání však může způsobovat jisté "nepřesnosti". Znalost těchto "nedostatků jazyka" může vést k větší efektivnosti v příjmu/vnímání informací, může zlepšit naslouchám a porozumění. V odborné komunikaci je naslouchání podstatné zejména při vědeckých konferencích, diskusích, seminářích, referátech nebo posterových vystoupeních. V těchto formách komunikace (zejména veřejných) jsou mluvčími často využívány techniky z rétoriky. V práci jsou zmíněny také, seznámení se s těmito technikami může vést k lepší anticipaci mluveného projevu,...

Viz též: podobná jména autorů
1 MAŠÁT, Pavel
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.