Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingový výzkum spokojenosti zákaznic třicetiminutového kruhového tréninku pro ženy EXPRESKA Praha Háje
Maříková, Lucie ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Janák, Vladimír (oponent)
Název: Marketingový výzkum spokojenosti zákaznic třicetiminutového kruhového tréninku pro ženy EXPRESKA Praha Háje. Cíl: Prezentace výsledků marketingového výzkumu spokojenosti zákaznic, testování hypotéz, zjištění spokojenosti zákaznic. Metody: Dotazníkové šetření, sběr primárních dat. Výsledky: EXPRESKA Praha Háje je zařízením, jehož zákaznice jsou s fungováním provozovny poměrně spokojené. Určité slabiny byly nalezeny v oblasti doprovodných služeb, dále se ukázal problém ve volném pohybu dětí po EXPRESCE. Narazili jsme také na nedostatky v hygienickém zázemí, na problém s udržováním čistoty v provozovně a na absenci internetových stránek provozovny, včetně stránek na sociálních sítích. Celkově je však EXPRESKA Praha Háje vnímána svými klientkami pozitivně. Klíčová slova: marketing, spokojenost zákazníků, EXPRESKA Praha Háje, marketinkový výzkum, dotazování, sportovní služby.
Jak spotřebitelé vnímají značku vybrané firmy
MAŘÍKOVÁ, Lucie
Práce je rozdělena na dvě části - teoretickou a aplikační část. Teoretická část zahrnuje popis pojmu značka a image. Část aplikační obsahuje sestavení a následnou elektronickou aplikaci dotazníkového šetření z pohledu zvolené cílové skupiny.
Aplikace marketingu na klinice plastické chirurgie v Českých Budějovicích
Maříková, Lucie ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Vodička, Zdeněk (oponent)
Cílem této bakalářské práce je zjistit, jaká jsou specifika aplikace marketingu v plastické chirurgii, popsat cílovou skupinu zákazníků a zkoumat, jaké typy marketingových nástrojů jsou v tomto odvětví nejúčinnější.
Postoje českých spotřebitelů k biopotravinám - marketingový výzkum
Maříková, Lucie ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Procházková, Markéta (oponent)
Cílem práce je popis biopotravin a ekologického zemědělství obecně. Teoretická část práce se zabývá zjištěním spotřebního a nákupního chování spotřebitelů biopotravin. Praktická část obsahuje marketingový výzkum biopotravin v České republice, který se zaměřuje na zjištění názorů, postojů a motivace spotřebitelů k nákupu biopotravin.
Srovnání managementu spolkové a soukromé umělecké instituce
Maříková, Lucie ; Hrůzová, Helena (vedoucí práce) ; Hastík, Jiří (oponent)
Tématem bakalářské práce je srovnání managementu dvou uměleckých institucí různého typu vlastnictví. V úvodu jsou vybrány čtyři oblasti týkající se řízení dvou konkrétních uměleckých institucí: manažer, organizační struktura, plánování a vybírání výstav a způsob zajišťování finančních prostředků, které jsou v praktické části rozebrány, zhodnoceny a jsou k nim navržena doporučení. Jejich srovnání je pak provedeno především z hlediska vlastnictví. Cílem je tedy zjistit, které oblasti řízení uměleckých institucí jsou typem vlastnictví ovlivněny.

Viz též: podobná jména autorů
3 MAŘÍKOVÁ, Lenka
2 MAŘÍKOVÁ, Linda
3 Maříková, Lenka
2 Maříková, Linda
6 Maříková, Lucie
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.