Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Obraz socialistického občana v normalizačních seriálech Československé televize
Müllerová, Anne-Marie ; Bednařík, Petr (vedoucí práce) ; Štoll, Martin (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá vybranými seriály Československé televize z období tzv. normalizace v 70. a 80. letech 20. stol., které zkoumá na základě předem definovaných kategorií. V seriálech se autorka zaměřuje na zkoumání života v každodennosti postav, a to zejména ve dvou kategoriích, v osobním a pracovním životě hlavních hrdinů. V období normalizace byli běžní televizní diváci vystaveni každodenní propagandě poplatné vedoucí úloze Komunistické strany Československa, která tak pronikala i do televizní tvorby. V dramatické tvorbě měli hlavní hrdinové seriálů představovat a vytvářet vzory chování pro každého socialistického občana. K bádání byly vybrány konkrétně seriály Muž na radnici (1976), Žena za pultem (1977), Nemocnice na kraji města (1978 a 1981) a Inženýrská odysea (1979). Autorka nejprve čtenáře uvádí do historického kontextu, který je pro toto téma zásadní. Analytická část práce se zabývá popisem a rozborem jednotlivých seriálů a je v ní odpovězeno na výzkumné otázky. Je zde prezentována realita seriálová, ale ta je konfrontována s tehdejší normalizační skutečností a jejími projevy v běžném životě socialistické společnosti. Na základě rozboru bylo potvrzeno to, že hlavní hrdinové seriálů představovali určité vzory pro diváky, pro které byl televizní program většinou jediným zdrojem...
Spolupráce značky Pilsner Urquell s Českým olympijským výborem
Müllerová, Anne-Marie ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Název: Spolupráce značky Pilsner Urquell s Českým olympijským výborem Cíle: Hlavním cílem práce je na základě zjištěných informací o spolupráci těchto dvou subjektů a údajů týkajících se olympijských reklamních kampaní značky Pilsner Urquell konkrétně i využívaných komunikačních kanálů, navrhnout daná doporučení, jakými kroky by se dala propagace olympijských reklamních kampaní této značky v jednotlivých komunikačních kanálech zlepšit, popřípadě obohatit. Metody: V práci bylo využíváno kvalitativní metody marketingového výzkumu, konkrétně polostrukturovaných rozhovorů s představiteli značky Pilsner Urquell. Další část práce vznikla na základě analýzy sekundárních dat, ať už veřejně dostupných či dat poskytnutých společností Plzeňský Prazdroj, a.s. Výsledky: Výsledky práce ukázaly, že značka Pilsner Urquell využívá všech vhodných a dostupných komunikačních kanálů k propagaci svých olympijských kampaní. Avšak je zde prostor pro možná zlepšení v rámci jednotlivých kanálů. Patří sem např. zlepšení propagace aktivit na olympijských festivalech prostřednictvím sociálních sítí, rozšíření zábavných aktivit pro návštěvníky olympijských domů. Nabízí se i navázání užšího vztahu s některým z řetězců supermarketů v rámci tzv. off-trade kanálu a vytvoření speciálních nabídek pro zákazníky těchto supermarketů....

Viz též: podobná jména autorů
12 MÜLLEROVÁ, Anna
6 Müllerová, Alexandra
1 Müllerová, Alice
9 Müllerová, Aneta
12 Müllerová, Anna
9 Műllerová, Aneta
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.