Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Zjištění marketingových procesů stavebního podniku
Mášová, Veronika ; Budíková, Michaela (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na výpočet hodnoty goodwill vybraného stavebního podniku několika metodami a doporučení vhodné kombinace těchto metod pro její stanovení. V teoretické části jsou charakterizovány základní teoretické pojmy z oblasti marketingu ve stavebnictví, včetně rozdělení stavebního trhu. Dále je definován pojem goodwill a následuje několik metod pro jeho stanovení. V závěru teoretické části je popsáno marketingové plánování. V praktické části práce jsou zpracovány vybrané metody ocenění hodnoty goodwill, které jsou následně zhodnoceny. Poté je provedena analýza prostředí pomocí SWOT analýzy. Na základě získaných výsledků a informací je v závěru práce navržena marketingová strategie a návrh na vhodnou kombinaci metod pro stanovení hodnoty goodwill stavebního podniku.
Zjištění marketingových procesů stavebního podniku
Mášová, Veronika ; Budíková, Michaela (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na výpočet hodnoty goodwill vybraného stavebního podniku několika metodami a doporučení vhodné kombinace těchto metod pro její stanovení. V teoretické části jsou charakterizovány základní teoretické pojmy z oblasti marketingu ve stavebnictví, včetně rozdělení stavebního trhu. Dále je definován pojem goodwill a následuje několik metod pro jeho stanovení. V závěru teoretické části je popsáno marketingové plánování. V praktické části práce jsou zpracovány vybrané metody ocenění hodnoty goodwill, které jsou následně zhodnoceny. Poté je provedena analýza prostředí pomocí SWOT analýzy. Na základě získaných výsledků a informací je v závěru práce navržena marketingová strategie a návrh na vhodnou kombinaci metod pro stanovení hodnoty goodwill stavebního podniku.
Postoje a zkušenosti studentů s návykovými látkami
Mašová, Veronika ; Pávek, Petr (vedoucí práce) ; Višňovský, Peter (oponent)
UNIVERZITA KARLOVA V PRAZE FARMACEUTICKÁ FAKULTA V HRADCI KRÁLOVÉ POSTOJE A ZKUŠENOSTI STUDENTŮ S NÁVYKOVÝMI LÁTKAMI: Postoje studentů 3. ročníku Farmaceutické fakulty Univerzity Karlovy v Hradci Králové k drogám v akademickém roce 2005/2006 Diplomová práce Veronika Mašová Diplomová práce se zabývá postoji, zkušenostmi a informovaností studentů třetího ročníku Farmaceutické fakulty Univerzity Karlovy v Hradci Králové v akademickém roce 2005/2006 k ilegálním drogám. V teoretické části práce jsou vymezeny základní pojmy, dále je popsána farmakologie některých návykových látek a na konci této části je přehled drogové situace v Evropě a České republice. Experimentální část práce je zaměřena na interpretaci výsledků, které byly získány z anonymního dotazníkového šetření. V závěru práce jsou výsledky porovnány s výsledky stejné dotazníkové studie, která proběhla mezi studenty 1. ročníku farmacie ve stejném akademickém roce, s výsledky z jiných fakult v České republice (z Prahy a Brna) a se studií ESPAD. Dotazníkového šetření se zúčastnilo139 studentů, kteří byli ve věku 20 - 30 let, průměrný věk byl 21,7 let. Z výsledků studie vyplývá, že průměrný věk studentů, kdy poprvé vyzkoušeli drogy, je 17,9 let. Studenti mají největší zkušenosti s marihuanou. Byla nabídnuta 74,5% studentům a vyzkoušelo ji 52,5% studentů....
Využití metod finanční analýzy ke zhodnocení finanční situace vybraného podniku
Mašová, Veronika
Cílem této bakalářské práce je zhodnotit finanční situaci podniku Pavigo s.r.o. na základě veřejně dostupných účetních výkazů za období 2006 až 2011 a navrhnout opatření vedoucí ke zlepšení situace. Práce je rozdělena na dvě části. V literární rešerši jsou vysvětleny základní pojmy finanční analýzy a metody výpočtu jednotlivých ukazatelů. Druhá část aplikuje získané teoretické poznatky na vybraný podnik. Je proveden rozbor finanční situace podniku a na základě vyhodnocení jsou navržena doporučení pro zlepšení finanční stability podniku.
Analýza dlouhodobého hmotného majetku ve vybraných účetních jednotkách
Mašová, Veronika ; Randáková, Monika (vedoucí práce) ; Bokšová, Jiřina (oponent)
Diplomová práce "Analýza dlouhodobého hmotného majetku ve vybraných účetních jednotkách" se zabývá dlouhodobým hmotným majetkem z pohledu IFRS a české legislativy. Teoretická část této práce charakterizuje dlouhodobý hmotný majetek z hlediska IFRS, jejíž součástí jsou i příklady, které se týkají problematiky vymezení a ocenění. Česká legislativa je zde s IFRS srovnána a jsou vytyčeny hlavní rozdíly znemožňující jednotný pohled na dlouhodobý hmotný majetek upravený standardy IFRS a českými účetními normami. Praktické hledisko je zohledněno v empirickém výzkumu, který analyzuje dlouhodobý hmotný majetek v účetních jednotkách působících v oblasti energetiky a potravinářství.
Analýza možnosti založení nové cestovní kanceláře
Mašová, Veronika ; Petrů, Zdenka (vedoucí práce) ; Straková, Ivana (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá tématem založení nové cestovní kanceláře zaměřené na domácí cestovní ruch. Její cílem je podat čtenáři co nejvěrnější obraz založení nové cestovní kanceláře v praxi. Na základě analýzy prostředí, trhu, konkurence a potencionálních zákazníků je sestavena nabídka cestovní kanceláře, která se opírá o tři základní pilíře: nabídku určenou seniorům, nabídku pro rodiny s dětmi a forfaitové zájezdy. Dále je zde nastíněna i finanční stránka celého procesu založení nové cestovní kanceláře.
Zásoby
Mašová, Veronika ; Randáková, Monika (vedoucí práce)
Bakalářská práce "Zásoby" se zabývá problematikou zásob vlastní výroby. Tato oblast je řešena z pohledu české legislativy a IFRS. Práce je zaměřena zejména na ocenění zásob vlastní výroby. Teoretické poznatky vyplývající z české legislativy a IFRS jsou zpracovány do praktických příkladů a následně jsou vytyčeny oblasti, v nichž se česká legislativa a IFRS odlišují.
Komparace firem podnikajících v sortimentu oděvů
Mašová, Veronika ; Kašpar, Václav (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Tato bakalářská práce se věnuje zhodnocení nákupní atmosféry a propagace dvou firem podnikajících v sortimentu oděvů - Marks & Spencer a New Yorker. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy nákupní atmosféry a zvolených oblastí propagace, které jsou v práci ke komparaci firem používány. Praktická část se zabývá charakteristikami konkrétních poboček firem ve zmíněných oblastech. Poslední kapitola obsahuje pozitiva a negativa prodejních jednotek a návrhy, jak by mohly být problematické body vyřešeny.

Viz též: podobná jména autorů
9 Mašová, Veronika
3 Mášová, Vendula
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.