Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vliv operátora na přesnost odhadu podílu masa u prasat
Jiravová, Renata ; Šprysl, Michal (vedoucí práce) ; Libor , Libor (oponent)
Cíl práce sledoval určení chyby operátora, tedy opakovatelnosti, respektive vlivu místa měření na přesnost odhadu podílu masa. Šlo o to přístrojem FOM-SFK změřit v předepsaných místech na JUT prasat výšku tuku, svalu a tím i zmasilosti při jejich realizaci v systému SEUROP. Za tímto účelem bylo celkem změřeno 71 hybridních prasat (Dan-Bred) na běžném příhonu jatek ve Velvarech. Měření se prováděno vždy na jednom zvířeti, a to šesti následujícími klasifikačními vpichy, a to 1. mezi 2. a 3. posledním žebrem 7 cm laterálně od středu páteře (správný vpich), 2. mezi 2. a 3. posledním žebrem 7 cm laterálně od středu páteře (opakovaný vpich do správného vpichu), 3. mezi 1. a 2. posledním žebrem 1 cm kaudálně od správného vpichu, 4. mezi 3. a 4. posledním žebrem 1 cm kraniálně od správného vpichu, 5. mezi 2. a 3. posledním žebrem 1 cm mediálně od správného vpichu, 6. mezi 2. a 3. posledním žebrem 1 cm laterálně od správného vpichu, Měření bylo provedeno na JUT s tím, že vpich 2 by se měl shodovat s vpichem 1, vpichy 3 a 4 byly posunuty o 1 žebro kaudálně, resp. kraniálně oproti vpichu 1 a vpichy 5 a 6 byly posunuty o 1 cm mediálně, resp. laterálně oproti vpichu 1. Klasifikace se uskutečnila přístrojovou technikou FOM a pro další porovnání i metodou ZP. Pro uvedené klasifikace prasat bylo použito regresních rovnic tvaru pro: - FOM y=81,8909+0,2006*M+14,1911*ln S, kde M=výška svalu MLLT a S=výška tuku, - ZP y=76,6722--1,0485*M+0,00794*M2--0,002884*S2+9,0151*ln (M/S), kde M = hloubka svalu MLLT a S =výška tuku. Výpočet a porovnání výsledků bylo provedeno matematicko-statistickým programem SAS Propriety Software Release 6.04, rozdíly pak byly testovány analýzou variance. Na základě zjištěných výsledků lze konstatovat, že daná hypotéza byla potvrzena. Rovněž při realizaci jatečných prasat v systému SEUROP lze konstatovat, že - invazní technikou FOM - přesné určení odhadu zmasilosti JUT je funkcí nutnosti přesného určení místa vpichu operátorem, - přesnost odhadu výšky tuku a podílu svaloviny je ovlivněna opakovanými vpichy, - spolehlivěji se při opakovaném vpichu měří výška tuku, než výška svaloviny, a to v důsledku její možné deformace, - nepřesnost opakovaného měření (opakovatelnost) významně neovlivní zařazení JUT do klasifikačních tříd v běžném provozu jatek, případné chyby se projeví v neprospěch dodavatele, - posun vpichu o 1 žebro kraniálním, resp. kaudálním směrem ovlivní výslednou klasifikaci JUT více, než posun vpichu o 1 cm mediálně či laterálně od páteře, - v případě neúspěšného měření je nejlépe vpich opakovat, či druhý vpich posunout 1 cm kaudálně či, opakovat vpich mezi 2. a 3. hrudním obratlem 1cm ve směru k páteři, - neinvazní technikou ZP dochází, oproti FOM, k podhodnocení zmasilosti, a to cca o 1,4%.
Experimentální testování obecných postojů k reklamě na webu
Ondryáš, Radek ; Linhart, Zdeněk (vedoucí práce) ; Libor, Libor (oponent)
Souhrn Tato diplomová práce se zabývá měřením vlivu reklamy na změnu postojů návštěvníků webu. Prostřednictvím Google Analytics byly měřěny hodnoty na cílových stránkách společnosti Fermat Group, a.s. Byly naměřeny a porovnány rozdíly hodnot, získané testováním chování návštěvníků webu před a po umístění reklamy. Testovaná reklama "Big machines for heavy manufacturing" vedla k dosažení stanoveného cíle zvýšení počtu celkových zobrazení cílových stránek. Výsledky měření byly statisticky testovány. Bylo provedeno dotazníkové šetření vnímání reklamy na internetu.
Změna postojů zprávou
Dupalová, Lucie ; Linhart, Zdeněk (vedoucí práce) ; Libor, Libor (oponent)
Cílem této práce bylo přenést postoje zainteresovaných skupin prostřednictvím textového sdělení na sociální síti Facebook, kde bylo na jedné straně testováno high context sdělení (spolu se soft sell) a na straně druhé low context sdělení (spolu s hard sell). Šetřením byl podán důkaz o významu obsahu sdělení k využitelnosti pro marketingové účely. High context sdělení obecně ovlivnilo dotazované k upřednostnění všech druhů instrumentálních opatření (pomocí soft sell a negativně vzbuzených emocí proti institucionálním řešením), zatímco low context sdělení zaměřené na výbuchy (hard sell a tvrdá fakta) ovlivnilo dotazované k upřednostnění institucionálního řešení (pojištění) z 49% oproti propagovaným výbuchům. Provedeným šetřením byly také otestovány postoje dvou zainteresovaných skupin, zemědělců a prodejců na problematiku záplav a extrémního sucha a postavení institucí (státu a pojišťoven) v této problematice. Z práce vyplývá, že zemědělci jsou vůči institucionálním řešením (pojištění, dotace) důvěřivější a naopak méně důvěřiví jsou k instrumentálním řešením (alternativní opatření). Přesným opakem je skupina obchodníků. Výsledkem této práce je doporučený návrh na způsob komunikace (konkrétně návrh sloganu) pro pojišťovny vůči těmto zainteresovaným skupinám ke zlepšení povědomí o sobě samých.
Atributy ovlivňovatele v propagaci a výchově
Juráková, Elena ; Linhart, Zdeněk (vedoucí práce) ; Libor, Libor (oponent)
Práce pojednává o účinnosti marketingových komunikačních nástrojů používaných při zacilování na předškolní děti. V práci jsou popsané způsoby zpracování podnětů mozkem v předškolním věku, chování, způsoby výchovy dětí a pohled marketingu na děti. V analytické časti je testována síla závislosti vztahů mezi faktory: rodič, dítě, podpora prodeje, audiovizuální reklama v televizi.
Oceňování dlouhodobého majetku u vybrané společnosti
Karlovcová, Barbora ; Štáfek, Pavel (vedoucí práce) ; Libor, Libor (oponent)
Hlavním cílem bakalářské práce je zhodnotit, zda způsob oceňování dlouhodobého majetku u konkrétního podnikatelského subjektu je v souladu s právními předpisy České republiky. Na základě prostudované literatury je popsáno oceňování dlouhodobého majetku a s tím spojené odpisování. Literární rešerše obsahuje mimo jiné základní charakteristiku a členění dlouhodobého majetku, způsoby pořízení dlouhodobého majetku a druhy cen, kterými se majetek oceňuje. Ve vlastní části práce se nachází popis konkrétního podnikatelského subjektu a druhy majetku, které podnik vlastní. V závěru práce jsou získané teoretické poznatky aplikovány na majetek vybrané společnosti. Dále následuje zhodnocení zjištěných výsledků a návrh optimalizace.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.