Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Výzkum značky - případová studie metod měření loajality
Laisková, Monika ; Remr, Jiří (vedoucí práce) ; Hendl, Jan (oponent)
Diplomová práce pojednává o konceptu loajality zákazníka ve výzkumu značky. Práce je rozdělena na 2 základní části. První část je teoretickým úvodem do problematiky konceptu loajality zákazníka ke značce - definice základních pojmů, rozbor konceptu loajality, historického kontextu, jejího vnitřního dělení, možných metod měření a vybraných teoretických přístupů dle různých autorů. Následuje přehled několika metod měření, vycházejících především z uvedených teoretických přístupů, které používají vybrané agentury pro výzkum trhu k měření loajality v praxi. Navazuje část praktická, kterou tvoří vlastní výzkum loajality zákazníka s nejčastěji používanými metodami. Základem jsou 3 metody měření - Loajalitní model agentury Millward Brown, metoda TRI*M agentury Aisa a metoda Net promoter score. Podstatou praktické části je porovnání výsledků těchto metod měření loajality, které vycházejí ze stejného vzorku respondentů - stejné osoby ve stejnou chvíli stejně loajální ke zkoumané značce. Na konci práce najdeme výsledky výzkumu porovnány mezi sebou navzájem a několik diskuzí k tématu.
Postavení Romů na trhu práce v České republice
Laisková, Monika ; Kotrusová, Miriam (vedoucí práce) ; Geissler, Hana (oponent)
Tato bakalářská práce je zaměřena na problematiku nezaměstnanosti Romů v České republice která je jednou z největších bariér pro jejich úspěšnou integraci do společnosti. Zabývá se historickým kontextem vývoje nezaměstnanosti Romů a jejích současných důvodů i důsledků. Pozornost je věnována rekvalifikacím, jakožto nejlepším a nejdostupnějším možnostem pro zvýšení kvalifikace Romů, která bývá jedním z hlavních problémů jejich začlenění na trh práce. Následná expertní analýza zachycuje názory expertů na problematiku nezaměstnanosti Romů a její řešení, se zaměřením na hodnocení rekvalifikací v rámci aktivní politiky zaměstnanosti. Experti uvádějí také možná řešení nezaměstnanosti Romů, která jsou u nás buď již zavedena (jen nefungují dostatečně efektivně), nebo by se měla zavést jako účinný program možného řešení nezaměstnanosti Romů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.