Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Pedagogický model Teen Challenge
Láník, David ; Dočkal, Jan (vedoucí práce) ; Klimešová, Anna (oponent)
Práce se snaží popsat pedagogický model programu Teen Challenge. Program je zaměřen na lidi, kteří propadli závislosti. Pokud se člověk stane závislým, postupem času může dojít k totálnímu rozpadu osobnosti. Cesta ven z nesvobodné pozice je velmi obtížná, ale není nemožná. Teen Challenge deklaruje, že je třeba obnovit duchovní aspekt osobnosti a následně udržovat osobní relaci s Ježíšem Kristem. Tak může docházet ke změně, která se má projevovat ve všech oblastech lidského života. V souvislosti s tím je potřeba výchovně-vzdělávací pomoci. Výchova a vzdělání má formovat jedince tak, aby docházelo k pozitivním výsledkům. Do jaké míry se daří Teen Challenge pedagogicky působit na jedince, aby se naučil vše potřebné pro nový životní styl, který by nebyl naplněn drogami, alkoholem, destrukcí a jinými nežádoucími jevy, je předmětem šetření práce. Protože považuji "žít zdravé hodnoty" za jeden z klíčových faktorů v roli léčbě závislých, práce je zaměřena na zjištění, jaký žebříček vyznává klient po ukončení programu, zda dochází k jeho projevování a jakým způsobem program přispěl k tomuto stavu. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Trest smrti a jeho pojetí v Apoštolské církvi
Láník, David ; Pavlíková, Eva (vedoucí práce) ; Sládek, Karel (oponent)
Diplomová práce se zabývá trestem smrti a jeho pojetím v Apoštolské církvi. Teoretická část práce vysvětluje pojem trestu, jeho funkci a účel. Zabývá se argumenty odpůrců i zastánců absolutního trestu, jejich slabými a silnými stránkami. Popisuje účel trestání v Bibli a interpretuje starozákonní a novozákonní pasáže, které se zabývají nejvyšším trestem. Empirická část práce zkoumá názory a stanoviska vedoucích v Apoštolské církvi na problematiku trestu smrti. Pro zjištění dat se v práci užívá kvantitativního šetření.
Pedagogický model Teen Challenge
Láník, David ; Dočkal, Jan (vedoucí práce) ; Klimešová, Anna (oponent)
Práce se snaží popsat pedagogický model programu Teen Challenge. Program je zaměřen na lidi, kteří propadli závislosti. Pokud se člověk stane závislým, postupem času může dojít k totálnímu rozpadu osobnosti. Cesta ven z nesvobodné pozice je velmi obtížná, ale není nemožná. Teen Challenge deklaruje, že je třeba obnovit duchovní aspekt osobnosti a následně udržovat osobní relaci s Ježíšem Kristem. Tak může docházet ke změně, která se má projevovat ve všech oblastech lidského života. V souvislosti s tím je potřeba výchovně-vzdělávací pomoci. Výchova a vzdělání má formovat jedince tak, aby docházelo k pozitivním výsledkům. Do jaké míry se daří Teen Challenge pedagogicky působit na jedince, aby se naučil vše potřebné pro nový životní styl, který by nebyl naplněn drogami, alkoholem, destrukcí a jinými nežádoucími jevy, je předmětem šetření práce. Protože považuji "žít zdravé hodnoty" za jeden z klíčových faktorů v roli léčbě závislých, práce je zaměřena na zjištění, jaký žebříček vyznává klient po ukončení programu, zda dochází k jeho projevování a jakým způsobem program přispěl k tomuto stavu. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.