Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Úroveň komunikativních dovedností a cizí jazyk současného dítěte předškolního věku
Kyjovská, Eva ; Kropáčková, Jana (vedoucí práce) ; Hájková, Eva (oponent)
Diplomová práce se zabývá úrovni komunikativních dovedností současného dítěte předškolního věku, analýzou zásadních faktorů, které ovlivňují jejich kvalitu a názory na vhodnost doby předškolního věku k výuce cizích jazyků. V teoretické části jsou srovnávány faktory ovlivňující rozvoj řeči v minulosti s požadavky současnosti v mateřském jazyce. Pozornost je věnována jazykovým rovinám v ontogenezi dětské řeči, podmínkám a faktorům, které správný vývoj řeči ovlivňují, vadám řeči se snahou předcházet poruchám komunikačních schopností. Předkládány jsou úvahy o tom, zda je vhodné seznamovat děti v předškolním věku s cizími jazyky. V praktické části je výzkumným šetřením zjišťováno, jakým způsobem učitelky mateřských škol v porovnání s rodiči rozvíjejí komunikaci dětí a jaké mají názory na výuku cizích jazyků v předškolním věku. Výzkumná část je završena shrnutím získaných údajů a doporučením pro kvalitnější rozvoj komunikativních dovedností dětí v mateřském a cizím jazyce.
Úroveň komunikativních dovedností a cizí jazyk současného dítěte předškolního věku
Kyjovská, Eva ; Hájková, Eva (oponent) ; Kropáčková, Jana (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá úrovni komunikativních dovedností současného dítěte předškolního věku, analýzou zásadních faktorů, které ovlivňují jejich kvalitu a názory na vhodnost doby předškolního věku k výuce cizích jazyků. V teoretické části jsou srovnávány faktory ovlivňující rozvoj řeči v minulosti s požadavky současnosti v mateřském jazyce. Pozornost je věnována jazykovým rovinám v ontogenezi dětské řeči, podmínkám a faktorům, které správný vývoj řeči ovlivňují, vadám řeči se snahou předcházet poruchám komunikačních schopností. Předkládány jsou úvahy o tom, zda je vhodné seznamovat děti v předškolním věku s cizími jazyky. V praktické části je výzkumným šetřením zjišťováno, jakým způsobem učitelky mateřských škol v porovnání s rodiči rozvíjejí komunikaci dětí a jaké mají názory na výuku cizích jazyků v předškolním věku. Výzkumná část je završena shrnutím získaných údajů a doporučením pro kvalitnější rozvoj komunikativních dovedností dětí v mateřském a cizím jazyce.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.