Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza využití sociálních médií v marketingové komunikaci podniku a návrh rozšíření užití sociálních sítí v marketingové strategii
Plisková, Zuzana ; Květoňová, Martina (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Tato práce řeší problematiku využití marketingové komunikace na sociálních médiích konkrétní společnosti. Cílem práce je analyzovat současnou situaci společnosti a navrhnout nástroje na změnu online marketingové komunikace. Vzhledem k dynamickému vývoji problematiky sociálních médií práce vychází ze současných poznatků a trendů. V řešení bylo použito analýzy vnitřního a vnějšího prostředí společnosti, a výzkumu cílové skupiny metodou online dotazníku. Na základě zjištěných výsledků a poznatků z teoretické části práce byly společnosti navrženy nástroje pro marketingovou komunikaci. Zjištěné výsledky a poznatky z práce mohou, při zavedení do marketingové strategie společnosti, zajistit požadovaný nárůst zákazníků.
Analýza využití sociálních médií v marketingové komunikaci podniku a návrh rozšíření užití sociálních sítí v marketingové strategii
Plisková, Zuzana ; Květoňová, Martina (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Tato práce řeší problematiku využití marketingové komunikace na sociálních médiích konkrétní společnosti. Cílem práce je analyzovat současnou situaci společnosti a navrhnout nástroje na změnu online marketingové komunikace. Vzhledem k dynamickému vývoji problematiky sociálních médií práce vychází ze současných poznatků a trendů. V řešení bylo použito analýzy vnitřního a vnějšího prostředí společnosti, a výzkumu cílové skupiny metodou online dotazníku. Na základě zjištěných výsledků a poznatků z teoretické části práce byly společnosti navrženy nástroje pro marketingovou komunikaci. Zjištěné výsledky a poznatky z práce mohou, při zavedení do marketingové strategie společnosti, zajistit požadovaný nárůst zákazníků.
Založení podniku
Květoňová, Martina ; Krause, Josef (vedoucí práce) ; Erlitz, Jakub (oponent)
Cílem této diplomové práce je vytvoření podnikatelského plánu včetně navržení strategie podniku a vytvoření finančního plánu a následně zhodnocení životaschopnosti podnikatelského záměru. Práce je rozdělená na teoretickou a praktickou část. Teoretická část mapuje legislativní rámec při zakládání společnosti v České republice se zaměřením na společnost s ručením omezeným. Dále praktické činnosti související se zakládáním podniku jako je vytvoření podnikatelského plánu, zakladatelského rozpočtu, či hodnocení výsledků podnikatelské činnosti. Poslední část přibližuje pak strategii podniku. V praktické části je přiblížen podnikatelský plán fiktivní společnosti BEZLEPO CHLÉB s.r.o., která se zabývá výrobou převážně pekárenských bezlepkových produktů. V poslední části je vytvořen finanční plán v horizontu pěti let se třemi možnými variantami a z nich je následně vyvozena realizovatelnost projektu.

Viz též: podobná jména autorů
1 KVĚTOŇOVÁ, Michala
3 Květoňová, Markéta
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.