Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Zhodnocení materiální a technické vybavenosti střední odborné školy pro výuku předmětu odborný výcvik a návrh na zlepšení
Pišoft, Emil ; Kříž, Emil (vedoucí práce) ; Kutílek, Josef (oponent)
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu materiální a technické vybavenosti tříletého učebního oboru Strojní mechanik v prostředí konkrétní příspěvkové organizace Střední školy technické. Z výstupů analýzy, zjištěných nepřesností či nedostatků, je vytvořen plán na nápravu. Tento plán spočívá ve vybudování nové odborné učebny, vybavené CNC obráběcími stroji s patřičným příslušenstvím. Cílem je zvýšení zájmu žáků o tento učební obor a jeho studium na konkrétní škole, zejména pak dosažení požadované úrovně jejich vzdělávání s ohledem na současné požadavky trhu práce.
Analýza praktické části maturitních zkoušek na konkrétní střední odborné škole
Nepivodová, Marie ; Kříž, Emil (vedoucí práce) ; Kutílek, Josef (oponent)
Cílem práce je rešerše o vývoji praktické části maturitní zkoušky, analýza praktické části maturitní zkoušky na SOŠ Jarov dvou ročníků oboru Dřevěné konstrukce a to maturitního oboru a nástavbového studia a statistické vyhodnocení získaných dat. Data jsem získala z odborných publikací, od statistického úřadu, ze školního archivu a z dotazníkového šetření. Poté jsem je analyzovala a statisticky zpracovala, výsledky práce je možné použít při úpravě konceptu praktické části maturitní zkoušky na SOŠ Jarov, případně při úpravě ŠVP daného oboru.
Rozbor prověřování, hodnocení a klasifikace praktických dovedností při výuce předmětu odborný výcvik
Dlouhá, Štěpánka ; Kříž, Emil (vedoucí práce) ; Kutílek, Josef (oponent)
Téma bakalářské práce je Rozbor prověřování, hodnocení a klasifikace praktických dovedností při výuce předmětu odborný výcvik. Práce je rozdělená na teoretickou a praktickou část. Teoretická část práce se zabývá převážně prověřováním, hodnocením a klasifikací. První část práce obsahuje kapitoly zabývající se výchovně vzdělávací soustavou České Republiky, diagnostikou, osobností učitele, vyučovacími metodami, evaluací, metodami prověřování a hodnocením. Poslední kapitoly teoretické části práce se věnují klasifikaci, jejím kritériím a zásadám a klasifikačním stupňům. V praktické části zjišťuji, jak si žáci v prvním ročníku OŠVS v Plzni, obor Zahradnické práce, vedou při osvojování vědomostí a dovedností. Popisuji jednotlivé praktické dovednosti žáků, a porovnávám dosažené výsledky vybraných souborných prací. Výsledné práce žáků jsou hodnoceny a porovnávány v rámci dvou učebních skupin. Tyto skupiny žáků jsou následně srovnávány se skupinami žáků minulého ročníku. Veškeré informace a data byly získány metodou pozorování. Na základě šetření vyplynulo, že většina žáků dosahuje postupně potřebných dovedností a výsledky hodnocené jejich souborných prací jsou obdobné, jako v minulém ročníku.
Zhodnocení materiální a technické vybavenosti střední odborné školy pro výuku praktických dovedností a návrh na zlepšení
Turek, František ; Kříž, Emil (vedoucí práce) ; Kutílek, Josef (oponent)
Bakalářská práce s názvem Zhodnocení materiální a technické vybavenosti střední odborné školy pro výuku praktických dovedností a návrh na zlepšení se zaměřuje na zhodnocení efektivity procesu zajištění materiálně-technického vybavení vybrané střední školy. V teoretické části bude bakalářská práce na základě studia odborné literatury, potřebných zákonů, internetových odkazů a dokumentů sledované střední školy popisovat principy jejího fungování. Dále budou zdůrazněny hlavní body vzdělávacích programů s historií sledované školy a popsány funkce budov. V závěru této části práce budou analyzovány jednotlivé skupiny, kterými jsou pedagogický sbor a provozní pracovníci. V praktické části bakalářské práce bude postupně podrobně popsán a posouzen celkový proces materiálně-technického zabezpečení sledované střední školy v reálném pohledu na skutečný stav s využitím praktických zkušeností autora této bakalářské práce, rozborem jednotlivých rolí účastníků procesu v porovnání. Dále bude použita metoda rozhovoru s pedagogickým sborem a to především s učiteli praktického vyučování v součinnosti s provozními zaměstnanci v návaznosti na osobní pozorování se sběrem informací o zkoumané problematice. Pro srovnání praxe mezi jednotlivými školami bude využita také metoda rozhovoru. V závěrečné části práce budou navrženy možnosti zlepšení procesu a to ve dvou rovinách, v první technicko - administrativní a v druhé personálně-komunikační.
Meranie efektívnosti činnosti podniku pomocou EVA
Šesták, Daniel ; Marinič, Pavel (vedoucí práce) ; Kutílek, Josef (oponent)
Cieľom mojej diplomovej práce je zhodnotiť efektivnosť hospodárenia a podnikateľskej činnosti společnosti VZT Mont, a.s. a vyjadriť ju pomocou Ekonomickej Pridanej Hodnoty ako mnou zvoleného spôsobu. Túto metódu som zvolil pre jej výhody voči metodám inak bežným, a neustále narastajúcou obľubou u manažmentu podnikov. Podnik je na záver práce metódou EVA ocenený. Při ocenení som podrobil podnik značnému ekonomickému šetreniu. Záverom týchto analýz je hodnota vlastného kapitálu investorov a doporučenia, ktoré ku zvyšovanou tejto hodnoty vedú

Viz též: podobná jména autorů
1 Kutílek, Jaroslav
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.