Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Výstavy psů jako prostředí mezidruhového působení. Vystavujeme je nebo sebe?
Kunášková, Kateřina ; Vandrovcová, Tereza (vedoucí práce) ; Abu Ghosh, Yasar (oponent)
Diplomová práce se věnuje fenoménu výstav psů z pohledu mezidruhového působení terénního výzkumu prováděného na Evropě. Práce navazuje na Clifforda Geertze a jeho pasáži o kohoutích zápasech na Bali zabýval propojením člověka a zvířete, a to v se sebeprezentací prostřednictvím jiného druhu; zároveň v reakci na dílo Donny Haraway hledá odpovědi na to, kde na výstavách končí podstata psa jako zvířete a kdy jde už o výtvor člověka; zda jde během výstav ještě právě o psy či zda je to již spíše lidská společenská událost. Kromě zkoumání vzájemného vztahu dvou druhů je cílem práce i do vnitřního společenského života této komunity, vizuální stránky výstav a zázemí, v němž
Výstavy psů jako prostředí mezidruhového působení. Vystavujeme je nebo sebe?
Kunášková, Kateřina ; Vandrovcová, Tereza (vedoucí práce) ; Abu Ghosh, Yasar (oponent)
Diplomová práce se věnuje fenoménu výstav psů z pohledu mezidruhového působení terénního výzkumu prováděného na Evropě. Práce navazuje na Clifforda Geertze a jeho pasáži o kohoutích zápasech na Bali zabýval propojením člověka a zvířete, a to v se sebeprezentací prostřednictvím jiného druhu; zároveň v reakci na dílo Donny Haraway hledá odpovědi na to, kde na výstavách končí podstata psa jako zvířete a kdy jde už o výtvor člověka; zda jde během výstav ještě právě o psy či zda je to již spíše lidská společenská událost. Kromě zkoumání vzájemného vztahu dvou druhů je cílem práce i do vnitřního společenského života této komunity, vizuální stránky výstav a zázemí, v němž
Dvě vánoční povídky Vladimíra Nabokova a možnosti jejich didaktického využití
Kunášková, Kateřina ; Hříbková, Radka (vedoucí práce) ; Hlaváček, Antonín (oponent)
Práce se zaměřuje na možnosti výuky cizích jazyků s využitím cizojazyčných uměleckých textů tzv. "malých forem". Zjišťuje, do jaké míry lze na jejich základě vyučovací hodinu postavit tak, aby studenti byli schopni s jazykově náročnými originálními texty pracovat a porozumět jim, ale aby navíc byla hodina přínosná i z hlediska rozvíjení řečových dovedností a mezipředmětových vztahů. Byly vybrány dva texty, které je možné pro tyto účely využít. Jde o povídky Vladimíra Nabokova s názvy Vánoční povídka (Рождественский рассказ) a Vánoce (Рождество) spadající do žánru vánočních povídek (рождественских рассказов). Práce má teoreticko-praktický charakter. Na základě kritického rozboru textů a studia odborné literatury byla pro práci se studenty zvolena povídka Vánoce, byly vytvořeny plány vyučovacích hodin a pracovní listy, podle nichž byly následně hodiny skutečně vedeny a uzavřeny reflexí studentů i autorky práce, která hodinu vedla.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.