Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Aspirační úroveň a psychomotorické tempo u hráčů squashe
Kumstová, Aneta ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název: Aspirační úroveň a psychomotorické tempo u hráčů squashe Cíle: Cílem práce je zjištění rozdílů mezi závodními a výkonnostními hráči v oblasti aspirací, psychomotorického tempa a odolnosti vůči zátěži. Dále ověření hypotéz, že závodní hráči mají vyšší úroveň všech zmíněných kategorií než hráči výkonnostní. Metody: V práci je využit kvantitativní dotazník TATSO (2017), který je doplněn o kvalitativním interview s trenéry závodních hráčů squashe. Data jsou vyhodnocena statistickými funkcemi programu Microsoft Excel a ověřena pomocí f-testu a T-testu na 5% i 1% hladině významnosti. Výsledky: V práci byli zjištěny statisticky významné rozdíly mezi závodními a výkonnostními hráči v psychomotorickém tempu i aspiracích, přičemž závodní hráči vykazovali výrazně vyšší hodnoty, výsledky této skupiny se ukázaly nadprůměrné i v porovnání s dosavadními normami testu. Při testování odolnosti vůči zátěži byly výsledky obou skupin nadprůměrné, nebyl však prokázán významný rozdíl mezi zvolenými testovacími soubory. Klíčová slova: Test osobnosti, diagnostika rychlosti, squash, ČR, psychologická příprava sportovců
Sponzoring fotbalového klubu Fastav Zlín
Kumstová, Aneta ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Název: Sponzoring fotbalového klubu Fastav Zlín Cíle: Hlavním cílem této práce je vytvoření nové sponzorské nabídky fotbalového klubu Fastav Zlín, která bude využívat potenciál toho, co klub může nabídnout. Dílčími cíli pak jsou analýza současné situace a zjištění potřeb klubu v oblasti sponzoringu, které dopomůžou k vytvoření komplexní nabídky a dále návrh několika konkrétních nabídek pro vybrané sponzory Metody: V této práci byla použita jako hlavní metoda analýza dokumentů, pro vytvoření obecné a statistické části nabídky, která byla následně kombinovaná s hloubkovým interview s vedením klubu pro zjištění dalších podstatných skutečností a zadání požadavků na vytvoření nabídky. Výsledky: Během analýzy bylo zjištěno, že fotbalový klub má zastaralý a nekompletní nabídkový list. Z tohoto důvodu byly nejdříve zjištěny údaje jako návštěvnost utkání, výsledky za poslední roky, sledovanost zápasů či současné hvězdy týmu. Poté byly vytvořeny 3sponzorské balíčky, které klubu poslouží jako podklad pro vyjednávání s dalšími partnery. Nakonec byly vytvořeny konkrétní návrhy pro zvolené firmy. Klíčová slova: Marketing, sponzoring, sponzorská nabídka, Fastav Zlín, fotbal

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.