Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vyukový program pro demonstraci metod texturování 3D objektů
Kukla, Michal ; Španěl, Michal (oponent) ; Kršek, Přemysl (vedoucí práce)
Práca sa zaoberá vývojom aplikácie pre demonštrovanie metód texturovania 3D objektov. Práca obsahuje teoreticky rozobrané jednotlivé metódy textúrovania, ktoré tvoria základ pre návrh obsahu demonštrácie. Požiadavky na aplikáciu sú analyzované a aplikované pre vytvorenie návrhu aplikácie. Postupy pri implementácii jednotlivých metód textúrovania a popis ovládacích prvkov aplikácie sú popísané v závere práce. Program môže slúžiť ako demonštračný  pri výučbe alebo tiež ako študijný materiál pre žiakov.
Ray-tracing s knihovnou IPP
Kukla, Michal ; Havel, Jiří (oponent) ; Hradiš, Michal (vedoucí práce)
Práce se zabývá návrhem a implementací ray-tracingu a path-tracingu s využitím knihovny IPP. Teoretická část diskutuje současné postupy při akceleraci zmínených algoritmů a možnost paralelizace. V další části práce je popsán návrh algoritmů ray-tracingu a path-tracingu a způsob paralelizace zmiňovaných algoritmů. Tato část taktéž diskutuje možnosti implementace adaptivního vzorkování a metody importance sampling v souvislosti s metodou Monte Carlo pro urychlení algoritmu path-tracingu. Další část se zabývá postupem implementace zmínených zobrazovacích algoritmů v kontextu knihovny IPP a také využitím knihovny Boost při tvorbě síťového rozhrání aplikace. Implementované postupy jsou v závěru práce podrobeny testům výkonnosti a kvality zobrazení pro stanovení úspešnosti zvolených postupů. Výstupem práce je serverová aplikace schopna současné obsluhy více klientů poskytující vizualizaci a klientská aplikace implementující ray-tracing a path-tracing.
Vyukový program pro demonstraci metod texturování 3D objektů
Kukla, Michal ; Španěl, Michal (oponent) ; Kršek, Přemysl (vedoucí práce)
Práca sa zaoberá vývojom aplikácie pre demonštrovanie metód texturovania 3D objektov. Práca obsahuje teoreticky rozobrané jednotlivé metódy textúrovania, ktoré tvoria základ pre návrh obsahu demonštrácie. Požiadavky na aplikáciu sú analyzované a aplikované pre vytvorenie návrhu aplikácie. Postupy pri implementácii jednotlivých metód textúrovania a popis ovládacích prvkov aplikácie sú popísané v závere práce. Program môže slúžiť ako demonštračný  pri výučbe alebo tiež ako študijný materiál pre žiakov.
Ray-tracing s knihovnou IPP
Kukla, Michal ; Havel, Jiří (oponent) ; Hradiš, Michal (vedoucí práce)
Práce se zabývá návrhem a implementací ray-tracingu a path-tracingu s využitím knihovny IPP. Teoretická část diskutuje současné postupy při akceleraci zmínených algoritmů a možnost paralelizace. V další části práce je popsán návrh algoritmů ray-tracingu a path-tracingu a způsob paralelizace zmiňovaných algoritmů. Tato část taktéž diskutuje možnosti implementace adaptivního vzorkování a metody importance sampling v souvislosti s metodou Monte Carlo pro urychlení algoritmu path-tracingu. Další část se zabývá postupem implementace zmínených zobrazovacích algoritmů v kontextu knihovny IPP a také využitím knihovny Boost při tvorbě síťového rozhrání aplikace. Implementované postupy jsou v závěru práce podrobeny testům výkonnosti a kvality zobrazení pro stanovení úspešnosti zvolených postupů. Výstupem práce je serverová aplikace schopna současné obsluhy více klientů poskytující vizualizaci a klientská aplikace implementující ray-tracing a path-tracing.

Viz též: podobná jména autorů
4 KUKLA, Martin
4 Kukla, Martin
2 Kukla, Miloš
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.